Antagen African0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

African0

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: African0

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? Känner att ja spelat fivem ett tag nu och nyss kommit till unive och känns verkligen som den rätta servern, innan har ja alltid skitit i att ansöka till staff förutom en gång då jag var de ett litet tag, på andra servrar tidigare för inte tagit de seriöst med att bli staff men unive känns som den perfekta severn nu efter ja spelat ett tag och den har en mycket bra rp nivå. Jag ansöker till staff då jag känner att jag har spelat fivem ganska länge nu och jag vill nu ta ett steg uppåt och testa på hur det är att vara staff på unive. Jag tycker själv att det ibland kan ta lång tid att få svar på reports och i support och därför vill jag vara en del i att påverka det. Jag tror att jag kommer att kunna ta bra och smarta beslut tillsammans med dom andra staffsen. Jag är också en väldigt social och framåt person vilket jag tror skulle passa bra i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså ja skulle säga att de mesta flyter bra mycket bra att allt är väldigt proffesionellt gjort med allting bara att de kanske kan ta ganska lång tid me att staffs svarar i reports annars inget vad ja än märkt har varit dåligt tyvker att unive är en mycket bra rp server.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag blev staff skulle jag försöka hjälpa till så mycket som möjligt med reportsen och vara aktiv ofta. Jag hade försökt ta reports snabbt och vara lugn och rättvis mot alla så att spelare slipper vänta länge på hjälp. Jag är också bra på att samarbeta och tror att jag skulle kunna hjälpa staffteamet att jobba snabbare och smidigare tillsammans.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffesionellt som staff är att man är lugn, respektfull och rättvis mot alla spelare även i stressiga situationer. Man ska kunna hantera reports seriöst, följa serverns regler och inte låta personliga känslor påverka beslut. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern och ska skapa en bra upplevelse för alla spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle försöka ha en bra balans mellan mitt staffarbete, mitt privata liv och min RP genom att planera min tid och hjälpa till när jag har möjlighet. Jag förstår att staffrollen är ett ansvar och därför skulle jag försöka vara aktiv och hjälpa till med reports samtidigt som jag fortfarande kan ha kul i RP och ta hand om saker utanför spelet.

Hur länge har du spelat på Unive? gått in lite då och då innan men börjat ta de seriöst de senaste 2 veckorna

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit lite grann men inte super mycket

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är nöjd med vad som spelar ingen roll

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka