Nekad Affx | Gäng ansökan (suecia)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Affx

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är gängets namn och finns det någon särskild betydelse eller bakgrund till det? Vipers tänker jag något namn jag bara kommit på

Vad är ditt discord namn? benzoo__

Ditt födelsedatum: 13 Juni 2025

Har du spelat i eller lett ett gäng tidigare? Jag har vart på medlem ledning vice boss aldrig varit boss jag har väldigt mycket erfarenheter jag vill ha medlemmar som kan bete sig å inte lalla å så

Vilka spelare kommer vara med dig i starten?
Beskriv gärna deras roller eller styrkor till gänget.
Har inga just nu då ja tänker jag ville göra ansökan först sedan söka medlemmar

Beskriv ert gängs bakgrund eller historia! Gänget heter vipers kommer från en stad i England dom började som ett litet kompis gäng sedan så ville ha dom ha ett större så dom började med droger å så sedan blev dom ett av Englands största gäng dom bildades genom 2 vänner som heter Malte och bennart som sedan blev då som sagt England största gäng

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Vet inte just nu då jag inte har letat om medlemmar

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och vad gör er inriktning intressant för servern? Kartell

Vilka egenskaper har du som ledare över gänget? Jag börjar tillexempel alltid med om någon har kidnappat en medlem eller något så blir det alltid först att prata och är det så dom inte vill så blir de liksom krig eller vad man ska säga jag kommer börja lätt å så den om dom kommer tillbaks hårdare e ja hårdare

Vad är din vision med gänget? Vi ska försöka va så bra gäng skaffa vänner i alla gäng å inte skjuta alls knappt vi vill va ett hyfsat lagligt gäng

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Som jag sa vi ska va så seriösa som möjligt å ha mogna medlemmar vice bossar å så å inga lallare spm inte kan rpa

Har du läst igenom Gäng reglerna?
Finns det några regler ni tycker är extra viktiga att följa?
Ja

Tanken är att vi ska ha en satanistisk tro. Vi ska avrätta individer. Vi ska kidnappa dem och lägga dom på ett altare och binda fast dom. Vi ska be en satanistisk bön och efter avrätta honom som en gåva till våran gud. Vi ska skära av ben och armar på personen sedan gräva ner dom på våran mark som ett minne. Vi kommer mesta dels använda oss av en liten pistol

Tillbaka