Accepterad AffeMrMegaman | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AffeMrMegaman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: AffeMrMegaman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066107344/

Vad är din discord tagg? #0216

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming grov

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel när jag blev bannad. Jag körde lagligt i staden. Sen så råkade jag och en annan bil att krocka lite med jag gjorde inget annat än det. Jag fortsatte köra i en minut efter crashen och sen helt plötsligt blev jag bannad. Jag började i denna servern idag och jag skulle verkligen aldrig göra något dumt. Eftersom att jag bara råkade att crasha lite i bilen så tycker jag inte att jag förtjänar ban utan isåfall max lite fängelse eller böter eller nått annat.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej jag började på denna servern idag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ifall det var crashen med en andra bilen så kunde jag väll ha haft lite bättre kontroll på bilen men det var i en kurva och jag tappade greppet om vägen och jag är ganska ny på GTA med tangentbord så det är lite svårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer uppmärksam i kurvor där man kan tappa greppet om vägen.

Har du läst våra regler? Ja

Efter du har krockat kan du inte köra vidare, det är vad powergaming betyder.

mvh Latchoman

Tack för din ban överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka