Nekad affe765 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe765

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170073832/

Ditt Hex-ID: 1100001481c34e8 (Hex)

Vad är din discord tagg? AFFE#8031 (affe765)

Vem var det som bannade dig? sbstyle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fear rp då jag höll på att bli rånat och jag springer runt en grabb medans han tar fram tabbe och riktar, så skjuter jag han när han inte kollar mot mitt håll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en bloods medlem som försökte råna mig på ett plock där jag har 4 grabbar runt hörnet vilket han vet så kommer han fram och jag misstänker att han ska rikta så jag springer runt och är redo för han och så blir det lite skevt då han tar fram vapnet innan jag hunnit springa runt han så det blir då fear rp tyvär men då när jag har kommit runt han så kollar hjan inte ens emot mitt håll och jag väljer att skjuta honom för jag ligger i en farlig situation och mina grabbar inte hunnit se det än.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var tyvär för det mesta inte en felaktig ban men jag tycker att det blev lite väl värre en vad det kändes från mitt perspektiv då det är ett väldigt vanligt regelbrott man ser en del på servern men gillar absolut inte att jag bidrog till de regelbrottet och ber om ursäkt för detta, då det inte kommer upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag får ganska sällan bans då jag faktiskt inte har upprepat mina misstag och det är bra så kommer inte göra om detta men jag har åkt på ban för t.ex lallig sme då jag inte gjorde sånt igen (:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha hållit upp händerna från början då¨jag bara förstörde scenariot med detta, förlåt och kommer ta lärdom av detta och se till att jag inte gör om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har lärt mig att aldrig bryta mot den breda regeln så kallat fearrp vilket jag inte borde gjort från första början och ska alltid väja för mitt liv, förlåt för mitt misstag igen skulle gjärna vilja få rpa under resten av lovet och att kunna bidra gott till serverns rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka