Affe7309
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-898 — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Flyr från polisen och kör direkt iväg när han krockar och inga skor och grismask och polis mössa som krim.
Bannad av: felap
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag hade snutjag och körde runt ett bra tag sen blev jag pittad och bilen paja så jag hoppade in i min kompis bil och så fortsatte vi köra, vi krockade och hoppade ut ur bilen och så sprang vi men jag blev tagen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det var 100 % mitt fel för jag blev pittad i en hög hastihet och jag rpade på skador men jag fortsätte köra som jag inte hade ont. Och jag förstår helt med masken och utan skorna och det är verkligen mitt fel och ska såklart byta direkt jag blir unbannad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har ju lärt mig att ifall jag krokar i en hög hastig het kan jag inte bara fortsätta köra direkt efter och stå stilla och rpat lite mer kanske som jag hade reagerat irl. Och istället för att sätta på mig en lallig outfit så skulle jag ha anpassat mig efter hur jag hade klätt mig utanför spelet.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker det för att jag har verkligen tagit in detta och lärt mig av mitt misstag och det kommer ju såklart inte ske igen om jag får en till chans kommer detta inte ske igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja