Accepterad affe S1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967515146/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c09680a

Vad är din discord tagg? affe S1🔫#4566

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? P bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hot, Grov hetsig ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade skrivit en hotfull mening till en av mina kompisar av ett scenario och då satt han i ett dc samtal med några andra inclusive han som jag skrev om och då valde dom hoppa supp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit in och då såg jag han som jag skrev om ig, vi e vänner så jag åker med honom men då så tar han mig till ett ställe och riktar vapen för att ha ska backstaba min mc klubb (Lost angels) då dödar han mig i scenariot och då vart jag frustrerad för att jag precis vart dödad dagen innan i ett scanario med polisen så jag skickar till hans och min nära vänner på discord en grej som var lite för mycket men på skoj, och dem valde då och ta det i supp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, men det var ett skämt (då jag känner honom väldigt bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i 4 dar för att jag slog på bilar och slogs på piren, jag lärde mig av den bannen då jag tänker på allt jag gör vid allmänna platser som piren numera (den blev också överklagad)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tagit det proffsigt och inte sagt det jag sagt utan att tänka mig konsekvenserna. Vi kände varandra sen länge sedan så jag trodde han skulle ta det som ett skämt men i detta fall inte gjorde det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska tänka innan jag gör och inte skämta om grova saker som kan leda till konsekvenser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

jag tycker om denna server väldigt mycket och skulle gärna ta chansen att kunna spela på den igen

man fattar ej hur mycket jag ångrat mig, jag har skickat pm om förlåtelse

Jag hade kunnat ge dig en ny chans.

1657636523962.png
Hur tänker man när man skriver såhär?

View attachment 3034
Hur tänker man när man skriver såhär?
Vi har varit vänner ett bra tag nu och trodde att han visste att jag skämtade, det var lite för hårt då jag vet att zoxx känner ha irl (S1monx) och jag känner zoxx bra också, jag simon och zoxx brukar snacka på kvällarna och e bra vänner. Jag var lite frustrerad men jag skulle aldrig mena att ha skulle ta illa på det, som jag har tagit det så brukar vi skämta om sånt när vi pratar i dc så visste inte att han skulle ta illa upp på det, jag har skickat förlåt till han och frågat om vi kunde prata men jag fattar varför han inte svarar tillbaka

Jag fattar om ni inte vill ha tillbaka mig till Unive, och jag fattar vad jag gjort för fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka