Inaktuell Affe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe-

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449199995/

Ditt Hex-ID: 110000146429bf6

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? toffe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-03 202523.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde en bil utan 1 däck när min kompis behöver akut sjukvård.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis tagit ut min bil så ser jag att min kompis ligger däckad på backen jag kör fram till han frågar hur det är med han då svarar han ej då han hade svimmat men han ställer sig upp kort efter då springer han fram till mig och säger att jag behöver skjutsa han till sjukan men mitt däck var trasigt men jag tänker då att det är akut och han behöver sjukvård så då väljer jag att åka till sjukan ändå det gick jätte bra att åka till sjukan utan att krocka eller nåt men när jag kommer fram till sjukan blir jag bannad för mild powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktig då min kompis behöver akut sjukvård och det går jätte bra att åka till sjukan utan att krocka. Och staffen som då bannade mig är med ett gäng som vi har krig med ig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några banns men dem flesta är ifrån mindre regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet helt ärligt inte vad jag skulle kunna gjort annorlunda min kompis behöver akut sjukvård och jag vill inte att han ska dö.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka