Nekad Sebastian1999 | Ban Överklagan [ralleballe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian1999

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229054348/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba02d8c

Vad är din discord tagg? banansmugglaren

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-15 195446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt vid vägen utanför sandy sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en till kille från mitt gäng åkte ut från vårat gänghus då ser vi en röd bmw som vi känner igen från tidigare senarion så jag åker fram och är social frågar hur han mår och liknande sedan får vi reda på vilka han är med och han får reda på vem vi är med. Sedan saktar jag in och stannar till men han väljer då att fortsätta köra långsamt jag säger åt han att stanna men han fortsättet köra jag liggaer brevid han med bilen och senariot startade en ganska bra bit innan men han väljer att köra sakta mot sandy sjukan. Jag hoppar sedan ut en bit från sjukan och skjuter hans ena däck han säger sedan "jahaja du skjuter här du men" då ujag svarar ja men du stannade aldrig och sedan åker han in till sjukan det blir restart och jag hämtar ut västar och likanade. Efter det så drar en staff in mig i samtal och säger men en otrevlig tron att komma supp då jag sedan kommer dit och dom visar mig klipp efter det bli jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte att det är en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp som jag har tagit väldigt mycket lärdom av och det ska inte ske igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara legat i sidan vid han och väntat tills vi åkt en bit bort sedan skjutit däck och inte vart så ivrig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ta det lungt väntat ett tag så vi kom ifrån sjukan sedan skjutit däck

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka