Affe | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe..

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Limsäter men kallas Affe

Vad heter du på discord? Affe#6859

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela mycket på mina dagar.
Mån - Tors 15:00-22:00
Fre 14:00-03:00
Lör - Sön 09:00-03:00

Berätta om dig själv Jag heter Alfred kallas Affe och är fjorton år gammal och jag bor i stockholm. Jag skulle säga att jag är ganska mogen för den ålder jag har. Jag vet när man ska ta något seriöst. och jag är vänlig av mig. Jag skulle beskriva mig själv med att jag kan ta kritik och att jag har en utstrålande personlighet. Jag gillar att spela fotboll med mina vänner och jag gillar att spela FiveM på min dator under fritiden. Jag gillar också Lego och brukar bygga det när jag inte orkar spela. jag blev introducerad till spel vid tidig ålder och då spelade jag skylanders.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff skulle jag utföra mitt arbete på yttersta allvarlighet och inte skoja omkring i T.ex. Supportärende. Jag skulle också vara opartisk alltså inte stå på någons sida i ett ärende, även om det skulle vara mina vänner för att alla ska ha lika stor chans eller vad jag nu ska kalla det. Jag skulle också försöka specca de stora scenarionen och kolla så att det inte blir lall eller failrp. jag skulle också använda den mesta av min tid till att sitta i support och ta hand om folk som behöver hjälp där, och jag kommer lägga undan en stor del av rp:andet för att ta tickets och support och specca. Jag skulle också göra så att det blev mindre regelbrott genom att lära alla som är nya och inte kan reglerna vad de behöver veta för att kunna rpa.och jag kommer hålla ett öga på folk som lallar så att de inte kan förstöra några scenarion. Man måste styra upp alla nya så att de kan bli riktigt bra rp:are en vacker dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja spela på Unive när det hette Multistaden men jag blev inte så insatt då men i Mars blev jag insatt och börja spela. Har 600 timmar på bara Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på just Unive är att de har en trevlig community och att de har en hög rp nivå allmänt på servern. Och att jag vill kunna hjälpa folk för att vi har nått över 8000 medlemmar på dc:n, och då är det många som behöver hjälp i support. Och jag vill känna att jag har hjälpt till med att göra servern till den bästa versionen av sig själv. Jag vill också vara det för att jag vill hjälpa till mer än vad jag redan gör som servervakt. och att det är en riktigt gigantiskt server som behöver Supports annars blir det kaos och allt rasar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle nog kunna bidra med mindre regelbrott genom att lära alla nya vad som behövs för att inte bli bannade, och Banna/kicka alla som inte lyssnar på reglerna och inte tar det seriöst när jag varnar dem. jag kommer ge ut min kunskap om rp så att det blir högre rp på servern hoppas jag.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är server vakt just nu och har varit staff på en annan server för länge sen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite kunskaper om kommandon som staff.
/kick [id] [anledning] Kicka ut någon ur servern
/Ban [id] [anledning] Banna någon vid regel brott
/revive [id] ressa en personen med det id man skriver
/Freeze [id] frys en person med det id man skriver
/unfreeze [id] sluta frysa personen med det id man skriver
/noclip Gå in i noclip läge (blir osynlig och kan flyga omkring)
/goto [id] teleportera mig till personen med det id jag skrev
/tpm man teleporterar sig till sin marker på kartan
/bring [id] man teleporterar personen med det id man skrev in till sig

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja! Absolut att jag kan det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server för Unive är bästa jag sett.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope inget jag kommer på. Hoppas jag klarar mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka