Nekad adrijano lennman | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/obehaglig30/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/

Vad är din discord tagg? Laban#2703

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-29 162737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde för fort och vårdlöst i trafiken det kunde även drabbat andra men även att hastigheten max får vara 80kmh i staden men jag tror att jag var uppe i 200+ vilken verkligen är dumt jag ber om ursäkt för min min körning och kommer aldrig göra om igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade precis hämtat en bil och skulle dra och kolla läget i trygghansa och då valde jag att trycka på lite fast jag inte riktigt tänkte vad som kunde gått fel men det bästa är att jag lär mig exremt mycket av mina misstag så att vissa gånger är det bra att jag blir bannad så jag lär mig av det jag har gjort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var helt rätt att jag blev bannad eftersom att jag nästan körde 200 över vad man får köra så att det var helt enkelt rätt av han att banna mig där därför tycker jag att man ska banna folk som gör fel så att om fler folk lär sig av sina misstag så kommer rpn att bli bättre och bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första var när jag var ny och jag combat-loggade i ett scenario där polisen stannade mig och det misstaget har aldrig skett någon mer gång eftersom att jag lär mig av mina misstag. sen var det en gång där jag gjorde husrån fast jag inte var kriminell och så fort min ban tog slut så köpte jag krim direkt för att inte kunna göra om samma misstag. Senaste gången var när jag sköt utanför sjukhuset då en grabb sparkade ner mig från min cykel och jag tänkte inte riktigt igenom vad jag skulle görs men det inget av mina bans har skett någon fler gång det är det viktigaste.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dragit ner på farten och hållit 80 kmh som man ska så att jag inte hade gjort något misstag för när man kör i den hastigheten som jag gjorde kan man drabba andra runt om kring för att det kan vara så att man råkar köra på någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart från och med nu ska jag hålla hastigheten inne vid stan så att jag inte bryter mot lagen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattat

Du får endast göra en banöverklagan per 24h.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka