Accepterad Ademdansk | Ansökan till Servervakt [Johanzzon, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nilsson

Vad heter du på discord? Adem#9186

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att gå till skolan och träffa min skolkompisar och bli utbildad av vettiga lärare. Jag njuter av varje minut som går i skolan och jag satsar allt jag kan för att få så bra betyg som möjligt. Då efter att jag tycker det är bra för dagen i skolan så far jag med kollektivtrafiken hemmåt då jag sätter mig i min stol och skriver in www.unive.se för att titta till forumet och sedan hoppar jag rakt in och RP:ar som en normal Unive-spelare. Där jag stöter på många regelbrytare och lalliga personer som förstör för en efter man har haft en skön skoldag. Därmed vill jag få väck dem och att dem lägger ner direkt med det tramset

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan December 2021, Inga temp bans eller sparkningar från att bryta serverns-regler

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har totalt 2 bans inristat. En är för PWG andra är nog en sunt förnuft. Inte tillgång till att lägga in bild :(

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att alltid underlätta för staffs att tillexempel få väck dem som begår regelbrott eller allmänt pajar rp-nivån genom att bete sig illa och att tramsa för att folk ska ha massvis med onödiga diskussioner om "vad gör du" "bete dig/er". Eller att man ska slippa skriva i OOC-chatten... bete er eller lägg av. Man ska vara som en mindre förebild up emot staffs att vara flitig att underlätta för RP-ansvariga på staff-teamets arbetstid.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt lite för att jag känner att det är prio 1 genom att rpn just nu på sistoende är som sämst (egen åsikt). Då jag vill hjälpa till och sätta ner min fot för att jag tycker det behövs till 200%. Folk hade uppskattat all hjälp dem får från oss servervakter som försvarar dem mot lalliga ansikten inne på Unive. Jag säger bara detta här och nu. Servervakter är dem som krävs när dem rpar då det finns alltid en bra utväg mot alla dryga personer och regelbrytare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption sätts mest användning inom yrke där man tillexempel som anställd på ett yrke tar pengar från kassan och använder det istället för att använda dem pengarna man tjänar ihop på sin ekonomi och abuse som förekommer ofta med att typ använda /revive till att hjälpa att vinna scenario hela tiden eller att dva en bil precis innan du slänger in saker i typ handsfacket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka