Nekad Adel. | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adel.

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HundraGubbenBilly/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? Adel#3333

Vem var det som bannade dig? moezz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade skickat ett klipp till Moezz och moezz gick in och kollade på mina andra klipps han såg några där jag gjorde regelbrott.. Han skickade ett pm till mig där han ville att jag skulle hoppa support jag hoppade support och vi båda snackade om klippsen han hade kollat på. Vi snackade i runt 10 - 15 minuter om klippsen på ett av klippsen så satt jag i discord och pratade med några andra och tänkte inte på det så mycket att det skulle bli ett scenario. Moezz och jag pratade vidare om det klippet sen visade han mig en annat klipp där jag och en till hade blivit pittade i runt 100 jag valde att inte rpa på mina skador och hoppade ut och började skjuta. Jag och Moezz pratade dom klippsen och han valde att banna mig ingame i 10 dagar. Jag fattar verkligen varför han bannar mig då jag bröt mot reglerna ångrar det rejält.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt med ett par vänner och snackade bara med dem samtidigt som jag skrev med Moezz i pm om lite andra grejer. Jag skickade ett klipp när en annan invid FearRPade och tror att moezz gick in på mitt Medal konto och kollade på mina andra klipps somsagt han hittade 2 klipps där regelbrott hände. Vi skrev lite om det men han hade inte skickat klippet i pm så jag undrade vad han pratade om, han bad mig hoppa support så jag hoppade ditt jag väntade i någon minut sen drog han in mig vi pratade först om klippet där jag hade begåt metagaming då jag satt i discord men visste ej att vi skulle hamna i ett scenario. Min vän hade sagt till mig innan allt det att Kartellen skulle komma och be om pengar eller något sånt och jag tänkte inte så mycket på det. Han säger också om du får en bra chans skjut ner dem så jag tänkte inte heller så mycket mer på den saken men senare så sitter vi i discord och bara chillar ett par personer och bara snackar och chillar. Han som stog vid dörren sa att vi skulle skjuta ner dem när han låste upp dörren så jag stog där och väntade han låste upp dörren och skött ner en person sedan springer jag in i ett annat rum. Det andra klippet var väll att vi hade precis gått i allian med gänget Vårby Nätverket och vi chillade hemma hos dem och min kompis som körde bilen i Klippet ville köpa en colt av dem så vi åkte därifrån och skulle mot banken vi åker ut ifrån deras bunker men där står 2 bilar som Vårby hade krig med vi fortsätter köra och blir Dsynacde in i ett träd jag väljer att inte tänka så mycket och hoppar ut och tänkte först försöka gömma mig i närheten men såg att dem var precis vid oss såg också att jag hade ett rätt så bra läge att försöka skjuta ner dem så jag tar den chansen och skjuter mot dem sedan blir jag skjuten från sidan och dör. Moezz bad mig senare att hoppa support angående dem klippsen somsagt vi snackade ett tag om dem 2 klippsen och vad som hade hänt där och han valde att ta beslutet att banna mig i 10 dagar som är helt förstårligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel. Då moezz kollade på dem klippsen och såg att jag hade begått regelbrott så ser jag verkligen varför han valde att banna mig ifrån servern. Något jag ångrar att jag gjorde var att inte tänka dubbelt innan jag gjorde dem 2 sakerna, tycker bara Unive e skit roligt att RPa på och många av mina vänner spelar ju här så aa tråkigt om man inte kommer kunna spela med dem på runt 9 - 10 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har fått 3 förkortningar på bans men annars har jag 8 bans. En av dem var lall vid gänghus då jag och 2 andra slogs med varandra vid gänghuset. Den andra måste nog ha varit när vi åkte runt i en bil i stan och blev bannad för "Kör som en galning 150+ i stan". Sen tror jag att det var Lall men den var felaktig då han som jag slog hade snott min bil och pratade om den bannen. Dåligt beteende i chat det var så att jag taggade min kompis som var Staff då och kallade honom "Sopa" men som sagt det var min vän och vi brukar lalla med varandra ofta. Sen en gång har varit Powergaming också jag gjorde Solo meth då på den tiden när det fanns ingame och då dsyncade jag in i en bil i runt 100 - 150km men det pratade jag också med staffen och visade hur det såg ut från min sida osv och fick unban efter det. Sen vart jag bannad för Powergaming det som hände var att jag körde upp på ett litet berg med en lite mindre off road bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annourlunda skulle vara att inte tänka som en idiot ibland. Jag gjorde demma regelbrotten och fattar ju det till 100%. Men som sagt det som jag skulle kunnat gjort annorlunda är att tänkt efter innan jag gjorde dem sakerna. Va det verkligen värt att sitta i Discord samtidigt som jag rpade? Va det verkligen värt att hoppa ut ur bilen och inte rpa på skadorna? Som sagt att jag skulle tänka dubbelt innan jag gjorde sakerna. Skulle kunna tänka är detta verkligen värt för dem återgäderna som kan tas i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, dessa regelbrott som har skett i klippsen ångrar jag väldigt mycket har lärt mig att tänka dubbelt innan jag gör demma sakerna och inte tänka som en idiot. Samt att tänka mer på hur jag gör saker som t.ex ska ja verkligen hoppa ut ur bilen här eller ska jag stanna i den. Ska jag verkligen sitta unmute´ad i discord eller ska jag deffa så det inte blir någon meta liksom har lärt mig efter denna banen att tänka på såna här enkla saker som man igentligen alltid ska tänka på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka