Nekad Jacke02 | Ban Överklagan [Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacke02

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-siren-2r7l — FiveM, Utgår 2026-03-20
Anledning: stormar på otillåtet vis.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag åkte in i ett gänghus eftersom att de vi hade krig mot åkte in där flertals gånger som vi jagade och då ville jag prata med dem för att se vad som hände och så börjar de rikta och jag åker runt hörnet och hoppar ut för min polare har redan börjat skjuta vid den där punkten så jag hjälper till och vi får ner de mesta och sedan åker ifrån.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det var dumt av mig förstod inte vrf jag gjorde de tänkte på regeln förr där när de åker in och man är efter då kan man storma så de var dumt av mig och kollat på klippsen flertals gånger och har insett att jag verkligen gjorde fel det var dumt av mig.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Vad jag skulle ha kunnat göra annorlunda som flasher också sa i support var att försöka ta kontakt med dem via mobil eller något annat sätt eller bara dra och hitta dem ute på vägarna och jag kommer aldrig göra om detta då det ej var värt har lärt mig en läxa.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag bidrar med en bra rp och detta kommer aldrig ske igen det jag gjorde och har sett över klippsen och insett vad för fel jag gjorde och lärt mig av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka