Nekad ade.m. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,823
Reaction score
580
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199685355003/

Ditt Hex-ID: steam:110000166d2c5fb

Vad är din discord tagg? ade.m.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-15 161548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag revivade en person efter dom hopppa av ett berg medans jag rpa som var ett misstag som jag verkligen ångrar, som Emila tyckte var staffabuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och fyra andra tänke rpa på ett berg, efter en stund hopade en av dom personerna av från berget för ingen andledning, därefter blir jag pressad av de två andra att hjälpa henne sen tillslut så reviade jag hene som är det dummaste jag kan ha gjort i den sitvationen och jag mår jätte dåligt över det, och kan inte sluta tänka på det jag mår jätte dåligt över det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag förstår varför jag blev bannad. Jag tog ett dåligt beslut och bröt mot reglerna. Jag hade goda intentioner men hanterade situationen fel. Jag önskar dock en chans att visa att jag lärt mig av detta och kan göra bättre ifrån mig framöver. Jag har nu tagit lärdom över detta och det kommer aldig hända igen i framtiden. Jag kommer verkligen var mer nogrann med serverns regler nästa gång. Ni fattar verkligen inte hur mycket jag älskar detta communityt, jag vill bara visa er att jag är inte en dålig person, jag vet att jag tar upp det mycket men jag gör verkligen det. Låt mig visa att jag inte är sådär så kommer jag bevisa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för cbait som var en felakig ban efter som att jag rpa full. Och blev unbanad samma dag. Jag har tagit lärdom av det ut av att man ska inte se ut som att man copbaitar som det kan se ut som eftersom hur man kör. Och verkligen tänkt på det över min kriminela rp hur man ska undvika polisen i sådana sitvationer och att unvika dom till all kostnad förutom när det är ett rån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha rpat i första början, jag skulle ha hållt mig till min staff roll och specat eller gjort vad som hellst annat än att rpa. Jag skulle ha undvikt snabba bestlut i denna sitvationen. Jag borde ha varit en förebild för spelare på servern istället slängde jag bort det på något litet som fick mig banad som jag verkligen ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och om jag blir unbanad kommer jag göra mycket annorlunda, jag har lärt mig att aldid visa respekt mot spelare och reglerna, jag har verkligen insett hur viktigt det är att respektera detta för fullt, jag har lärt mig konsekvenserna av mina handlngar även små regelbrott kan leda till något stort som man ångrar i framtiden. Jag kommer ta bättre beslutfattande i framtiden, jag har lärt mig att tänka innan jag agerar. Och även värdet av en andra chans och om jag får det så kommer jag inte slösa bort den igen. Jag uppskattar verkligen detta communityt och önskar jag skulle kunna vara en del av det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka