Antagen ade.m. | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,821
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad heter du på discord? ade.m.

Vad är ditt Hex:ID steam:110000166d2c5fb

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? senaste är 2025-05-01 men har varit med i unive sedan 16 oct 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas uppgifter är att hålla koll på servern när man rpar så att rpn fungerar utan problem och om man ser att någon har låg rp nåvå. Hålla koll om någon tex abusar, se till att alla håller sig till serverns grundregler och att dom inte lallar på allmänna platser. Och att helt enkelt hålla servern så ren på lallare och regelbryttare som möjligt. Vi är är som en staff på marken som rpar se till att allt hålls som det ska.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag uppfattar att det finns mycket lallare på servern inom krim och vanling rp vill få stopp på det och få servern mer seriös och detta känns som att det skulle passa mig eftersom att jag avskyr lallare. Jag är även mogen och seriös om att få denna roll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man andvänder sin makt på fel sätt som att jag kickar utan andledning bannar utan andledning osv, jag vet att jag har en historik där det står att jag har varit en korrupt staff och har "staff abusat" men i slutändan har jag lärt mig min läxa av mig långa ban och har haft en blaclist från sv nu i fyra månader med har fått godkännande av fille.1 att jag kan ansöka nu. Bevis kommer nere

Din servervakt ansökan har accepterats.
Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka