Inaktuell Addelha | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addelha

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Addelha

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Sen jag fick mitt medlamskap på unive har jag alltid tyckt det är ett "coolt" ansvar och verkar vara väldigt kul att möta nya personer dagligen och lära dom hur bra rp på unive ser ut.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en engagerad person som tar stort ansvar över uppgifter jag får. Är även pratglad och förklarar mer än gärna ifall någon inte förstår vad som menas.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk som man själv vill bli bemött och jag tycker alltid att man ska vara snäll och pratglad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra så rpn blir bättre genom att förklara en extra gång vad saker och ting betyder.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska vara bra på rpa inte springa runt och lalla. och att man ska följa alla regler som finbns på just unive. regler finns för en anledning och det är för att kunna följa så det blir så bra rp som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att det ansvaret är jätte jätte stort för att det är jag som bestämmer ifall folk ska bli medlem på unive eller inte och man ska välja rätt personer för att servern ska fortsätta hålla sin bästa miljö.

Hur ser din aktivitetet ut? Den är lite svajande just nu med sporter mm. jag försöker spela så mycket jag kan och jag tycker ändå det håller jag försöker nå minst 1-2 timmar om dagen men somsagt ibland är det mindre och ibland är det mer

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en väldigt glad kille som har velat "jobba" med att ta in nya medlemmar sen jag började spela på servern för det har sett väldigt kul ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka