Accepterad Adde56 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde56

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Adrian

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till Medlemskapsansvarig då jag känner att jag har kunskaperna samt erfarenheterna för att bli MA. Jag tycker de är kul att hjälpa personer men samt kunna få vara en del av teamet. Jag har varit MA förut och tyckte de va jätte kul men känner att jag vill testa på det igen! Jag vill kunna hjälpa personer få en framtid här på unive och därför känner jag att ma är en riktig rolig avdelning om man vill göra de. senaste gången ja va Ma hade jag det jätte kul men inte riktigt tiden för de men nu känner jag mig redo igen så hoppas vi möts i intervju rummet!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en kompetent samt erfaren spelare med passion och kommer bidra med riktigt bra aktivitet samt kommer försöka ta så många intervjuer som möjligt Jag har tidigare erfarenheter som MA och de va riktigt kul enligt mig så vill gärna komma tillbaks och testa på det igen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska kunna ha respekt och en god ton mot spelaren som tar intervjun då man visar sig från Unive och då vill man göra ett bra exempel för personen som tar en intervju på unive. Man ska inte försöka försnabba intervjun då man ska kunna ta sin tid och prata med en god ton då de gör så motparten känner sig bekväm och till och med svarar på frågorna bättre om personen känner sig välkomnad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att folk ska kunna reglerna som medlem ska man ha ett ansvar att läsa igenom alla regler innan och de e punkt på de

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inget överdrivet lall
Rpar vettigt
va kompetent
suntförnuft ska man ha

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta in vettiga personer och inte ta in lalliga eller spelare som inte kan bete sig

Hur ser din aktivitetet ut? Beror på har jag läxor prioteras de såklart men kommer ändå va aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ne

+rep Den här grabben är riktigt bra MA. Han var det förut och vad jag vet och såg så gjorde han det grymt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka