Adde | Ansökan till Support [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 4567
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    12
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 4567

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Adde

Vad heter du på discord? Kabejaaaa#8927

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 till 16:00 sedan 20:00 till 23:00.
Tisdag 15:00 till 16:00 sedan 20:00 till 23:00.
Onsdag: 14:00 till 16:00 sedan 20.00 till 22:30.
Torsdag 15:00 till 16:00 sedan 20:00 till 23:00.
Fredag 14:00 till 16:00 sedan 19:00 till 23:00.
Lördag 08:00 till 13:00 sedan 17:30 till 00:00.
Söndag: 08:00 till 10:00 sedan 17:00 till 23:00.

Vissa dagar kan jag mer och andra mindre, beror på vad som händer under dagen.

Berätta om dig själv Jag heter Adde, är 14 år och bor i Trelleborg. På fritiden spelar jag på Multistaden, är med vänner eller tränar. Som person anser jag mig vara snäll och lätt att kommunicera med. Jag skulle säga att jag är bra gällande datorer, spel osv. Jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp med olika saker. Jag hatar när folk blir nertryckta och försöker alltid se till att alla sidor får prata och att ingen ska känna sig kränkt. Jag är även väldigt bra på att lära mig nya grejer snabbt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle varit staff så skulle jag sett till så att denna servern var kontrollerad så mycket som möjligt så det inte sker några misstag som försämrar rp nivån på servern. Jag vill också att nya spelare till denna servern ska trivas här och inte bli rånade eller skjutna det första som händer. Jag kommer även ta support ärenden och se till att de som väntar på support eller skriver en /report ska få sin hjälp så snabbt som möjligt och när ingen väntar på support eller behöver hjälp ingame så kommer jag kolla på banöverklagningar osv. Jag väll även bli staff för att jag brinner för att hjälpa folk och se till att folk mår bra och så det inte sker mobbning eller att en grupp människor stöter ut en person. Något mer som jag skulle göra är att om jag inte är hemma så skulle jag kunna ta support ärenden på min mobil då jag är väldigt aktiv ut av mig. Jag skulle också tex noclipat runt under scenarion för att se att spelarna sköter sig och inte bryter mot serverns grundregler. Jag skulle också försöka sköta det mesta i discord och inte ingame för att inte förstöra rpn en sak som jag anser som förstör rpn är att snacka OOC ingame och det är det jag vill försöka få folk att sluta upp med. Jag kommer också vara väldigt aktiv på forumet. Jag kommer kontrollera hur allt ser ut på servern och se till att alla sköter sig. Jag har märkt att det finns många som trollar på servern och det hör inte hemma här eftersom detta är multistaden och här är en bra RP-nivå och jag kommer kämpa för att det -ska bli ännu bättre.

Hur länge har du spelat på Multistaden? I slutet av april så har jag spelat på Multistaden i 1 år, dock så är detta forums kontot gjort i september.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill hjälpa Multistaden och se till att det inte finns några lallare som förstör rpn eller spelare som bryter mot reglerna. Jag vill göra Multistaden till en säker plats där det inte går runt folk som bryter mot en massa regler och förstör rp-miljön. Jag gillar att hjälpa folk som behöver det och speciellt som staff för att du kan man hjälpa folk på ett sätt som jag inte har gjort förut. Många jag känner är support eller högre och när de pratar om det låter det väldigt roligt och intressant för att jag gillar att hjälpa till även om det kan vara flera som sitter och skriker och tjafsar så skulle jag ändå göra mitt jobb och hjälpt de. Jag har spelat på Multistaden ett tag och jag känner att jag vill hjälpa till på en högre nivå en t.ex. bara servervakt utan jag vill vara support och hjälpa till mer än vad jag gör nu.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Om jag skulle se någon ingame som gör något mot Multistadens regler så skulle jag banna han/hon och se till att inga lallare förstör rp-miljön samt se till att vanliga spelare inte bryter mot någon regel och om de skulle göra det skulle de åka på en ban. Jag är väldigt aktiv så att jag är inne nästan hela tiden och då skulle jag svara/hjälpa de som skriver reports och helps och även hjälpa folk i discorden med t.ex. roller, bans, scenarion etc för att där är jag väldigt aktiv också. Jag skulle ge bans till de som förstör och bryter mot reglerna och ge varningar för saker som är lite mindre. Jag kommer att bidra med att göra rp nivån högre genom att straffa de som bryter mot regler. Jag kommer att sitta i support nästan hela dagarna för att försöka hjälpa folk med deras problem som de har in game så att rp-miljön blir bättre. Jag skulle sträva efter att vara en förebild för de nya och välkomna de bra så att de känner sig hemma. Jag kommer att vara aktiv på forumet och kolla på banöverklagan och spelaranmälningar etc. Jag hade tagit min support roll väldigt seriöst och gjort allt jag kan för att uppfylla de krav som support samt att jag skulle göra mitt bästa och hjälpa till mycket. Jag skulle åkt runt och specat och se till att ingen bryter mot regler eller lallar och specat stora scenarion där det kan hända mycket och se till att ingen bryter mot någon regel för om de skulle det skulle jag tagit in de i support eller bannat de efter scenariot var slut. Om jag bannade någon skulle jag säga anledningen till de och säga vad de skulle kunna göra istället för att få spelaren att förstå sitt misstag och göra rätt när/om de kommer tilbaka. Jag skulle inte rpa mycket utan bara göra support jobb och hjälpa folk om dagarna för att förbättra servern och göra den bättre än vad den redan är.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp, jag har tidigare varti staff på multistaden och då lärde jag mig hur man använder olika kommandon ingame, hur man kollar ban överklagningar och hur man ska ta support ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag skulle säga att jag har goda kunskaper gällande kommandon några kommandon jag vet är:

/sqlban [id] [dagar] [anledning] - Man bannar någon.
/sqlbanhistory [Steamnamn] - Man kollar spelarens ban historik och varför den har blivit bannad.
/sqlunban [Steamnamn] - Man unbannar någon.
/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning] - Man bannar någon som är offline med dens permid.
/kick [id] [Anledning] - Man kickar någon från servern.
/bring [id] - Man tpar någon till sig själv.
/goto [id] - Man tpar till en person.
/noclip - Man kan flyga.
/freeze [id]- Man fryser någon så att den inte kan springa iväg.
/clearinventory [id]- Man tömmer någons inventory.
/clearall - Man rensar chatten.
/revive [id] - Man återupplivar någon.
/dv - tar bort ett fordon.
/spec [id] - Det är som noclip fast man rör sig med personen
/giveitem [Id] [föremål] [hur många] - Man ger personen något.
/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] - Man ger personen ett vapen.
/announce - Man ger ut ett viktigt meddelande i chatten som alla kan se.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har tidigare varit staff på multistaden och då lärde jag mig det mesta jag behöver veta. Men jag är såklart öppen för att lära mig nya saker också :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Om jag blir staff så är jag medveten att jag i början inte kommer kunna rpa lika mycket men det är jag beredd på att göra. Jag kommer även hjälpa till på servern om jag inte är hemma t.ex att kolla banöverklagningar osv. Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga jag hjälper gärna!

Senast ändrat av en moderation:
otroligt välutvecklad ansökan o skulle passa bra in på staff teamet +++++ rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka