Ej Antagen Adam_king | Chef-jobb ansökan [Domstolen] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? domstolen

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? adam_andersson

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2010

Hur länge har du spelat på Unive? i 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag är polis på en annan karaktär som är medarbetarsnivå 2 som heter jean pier och på den karaktären har han använt sig av lag boken flera gånger då irl har jag också varit riktigt stort intresse för juridik och lagar, så jag tror att mitt intresse kommer få mig att jobba mycket hårt här på Domstolen som chef på unive har jag faktiskt varit erfaren på marja och har då styrt när chefen eller eb var i tjänst. Har varit brand man innan också med karaktären jean pier.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Utföra måna rättegångar så att vi kan då utveckla en bättre rp så att polisen får lite mer ansvar inom att göra det bra och utveckla sina beslut innan fängelset.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jep där jag kommer vara i tjänst nästan varje dag där jag måste tänka på skolan och också min karaktär jean pier.

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka