Nekad adam134 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam134

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? ADAM134

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Mostafa gren' 18 år kriminell dryg gillar fotboll

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa intressanta karaktärer, spännande intriger och intressanta berättelser för andra spelare att utforska och interagera med. Jag kan även hjälpa till att upprätthålla en realistisk och konsekvent rollspelsmiljö genom att agera som en pålitlig och engagerad medlem av RP-samhället på servern. Jag kan också bidra med att vara en positiv och stödjande närvaro för andra spelare, och delta aktivt i RP-evenemang och aktiviteter som skapats av andra medlemmar av servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut med syftet att gynna eller främja den andra partens intressen eller framgångar, även om det kan vara emot ens egna intressen eller mål. Det kan vara ett strategiskt eller altruistiskt tillvägagångssätt där man prioriterar den andras vinning framför den egna, i syfte att skapa en win-win-situation eller främja ett samarbete. Det kan vara en medveten handling för att bygga förtroende, relationer eller uppnå gemensamma mål

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM' VDM'COPBAIT'

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av att delta i rollspel online och offline. Jag har spelat olika typer av rollspelsspel, som Dungeons & Dragons och Vampire: The Masquerade, och har även agerat som spelledare i flera kampanjer. Jag tycker att rollspel är en fantastisk form av kreativt uttryck och social interaktion.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst och servicebranschen, vilket har gett mig goda kommunikations- och problemlösningsförmågor. Jag är noggrann, ansvarsfull och trivs i en miljö där jag får möjlighet att hjälpa och stötta andra människor. Jag är även flexibel och van vid att arbeta i team, vilket jag tror är viktiga egenskaper för att vara framgångsrik inom det här jobbet

Nekad, Chatgpt samt utveckla fråga 4!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka