Accepterad Adam Engler (adasko00) | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010275870/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? SvampBobFyrkant#7998

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Sverige och har alltid bott i en liten by som heter Mölle. Adam är alltid trevlig mot dom som är trevliga mot dom. Adam är nu 22 år gammal och är född 1998. Adam älskar att hålla på med bilar och har önskat sig att bli bilmekaniker i framtiden sen han va 13 år gammal, han hjälpte alltid sin pappa när han hade möjligheter till att hjälpa med hans bil. Adam vill nu flytta in till en större stad för att kunna bli bilmekaniker eftersom det inte finns sån möjlighet i den lilla byn Mölle. Adam har väldigt stor respekt för dom som har respekt mot honom. Adam kan nästan allt om bilar och vet hur man beter sig mot kunder då hans farfar va bilmekaniker och varje gång dom åkte till hans farfar hjälpte han alltid till så mycket han kunde med bilar för att få så mycket kunskaper som möjligt inom bilmekaniker. I 9an va Adam väldigt tveksam på vilken linje han skulle gå eftersom han också gillade lastbilar därför hade han svårt för att välja mellan transport eller fordon. Men Adam valde fordon i alla fall eftersom han hade mycket kunskaper och visste att han kunde komma in för att han hade bra betyg i skolan och visste att han skulle ha högt meritvärde som skulle hjälpa honom att komma in lättare. Adam pluggade väldigt mycket för att få god framtid och nu när han vill bli mekaniker vill han flytta in till en större stad som heter Unive. Hans familj va väldigt ledsna över det men förstod att han också vill ha ett liv utan dom. Adam bestämde att han skulle hälsa på hans familj ofta för att han älskar dom mest av allt och kommer aldrig att lämna dom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitelist eftersom jag har väldigt hög rp nivå och kan alla grundregler som gör att jag kommer se till att inte bryta mot reglerna. Jag kommer att bidra med rolig rp nivå de vill säga att jag kommer utföra roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att jag är bra på att rpa och måste erkänna att servern är riktigt med många andra som är seriösa. Jag har även några kompisar som är whitelisted och dom säger att spelet blir mycket roligare när man är whitelisted.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på denna förr men innan när den hette Multistaden så hittade jag den på top upvoted in country.

Vad har du för mål med ditt rollspel? De största målet med mitt rollspel är att ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top