Accepterad L1am.1 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.1

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? l1am.8130

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adam berg 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? adam är snäll, trevlig och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter adam han är snart 23 år gammal uppväxt i Italien men nu flyttat hit här med sin mamma bara till staden ortenwave o trivs bra men varför ingen annan förleder som pappa tillexempel är med är för adam haft en svår uppväxt o den historien kommer nu det är så att adam pappa tog droger o drack väldigt mycket alkohol så adam spendera sin mesta dels tid att gömma sig i sin egna garderob eller under sängen för sin egna pappa då när han pappa var påverkad hela tiden o adam behövde sköta allt där hemma medans hans mamma jobbade o hans pappa bara lå i soffan o när han väll gick till adam va det för att slå adam o misshandla han blodig men när mamma kom hem va hon lika rädd för adam o va som hade hänt hans mamma o pappa bråka hela tiden o pappan slog till mamman fler gånger till slut fick mamma nog o sa vi skulle åka här ifrån medans pappan va nere på ICA o köpte mer alkohol o droger från några langare så dem tog chansen packa alla sina grejer sprang ner från trapp uppgången o det värsta som kunde. Hans fritids intresse är att hänga med vänner och hålla på med bilar då han är väldigt intresserad i bilar och hans dröm är att han ett stort garage med bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? social och kreativ rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för det vikigaste är att båda parterna har det kul i scenariot och itne att man vinner scen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, ochn jag lärde mig av det för jag har inte gjort samma fel 2 gånger

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm man får inte köra över någon och döda dem med en bil, båt eller helikopter. clogg man får stänga av spelet för att hindra ett scenario eller efter man dött i ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka