Nekad Adam olsson | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin_kebab1

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Henriksen

Vad är ditt discord namn? kevin_kebab1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Olsson 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam Olsson, Han är 22 år och är född 2002-09-11. Han växte upp i Vation RP, men där blev han mobbad men han lyssna inte på dom och jobba hårt i skolan för att vara bättre än dom som mobbades och hans föräldrar va stolta över han att han va så bra i skolan men när han blev 15 år så dog hans mamma av att hon ramla ner från en trappa och slog i huvudet då så mådde inte Adam så bra för mamman va den som stöta mest och pappa klara inte av det längre så pappan tog själv mord. Adam ville inte leva längre för alla som hjälpte han har gått bort så han börja gå på gym och blev vältränad efter några månader. Adam blev så glad han tänkte bli ordnings vakt för han va så stark och där behöver man va lite stark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp och de ska vara lugn och ro i staden så jag vill gärna jobba som polis eller Securitas för jag tror jag kan hjälpa folk på de sättet och jobbar jag som Securitas så kommer jag ge böter till dom som inte sköter sig och inte parkerar mitt på vägen för de blir för mycket olyckor om det är bilar på vägen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna i varje scenarion. Till exempel att kriminella även kan bli kidnappade/rånade eller dödade. Scenarion ska vara roliga även om man förlorar scenariot eller vinner det .I scenarion ska alla ha roligt och ingen ska känna sig ledsen eller osäker. Om jag någon gång skulle bli kriminell och jag till exempel skulle råna Coop så kommer jag göra scenariot roligt för både mig och poliserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag va i en annan server och kommer inte vara inne på någon annan än unive rp och man måste rp på skador.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är random deathmatch och vdm är vehicle deathmatch.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att den som läser detta har en bra dag.

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka