Nekad Adaam123 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adaam123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? bullen3.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Franky Zatla. Han är född i irak och hans föräldrar blev importerade till någon annanstans. Franky blev adopterad och sedan förflytad till sverige. Franky hamnade med fel folk och gick fel vägar. Franky började smått med att langa lite droger hit och dit. Franky blir äldre och säljer tunga vapen tex ak47or och ak45or. Joakim har suttit inne för grovt rån och grovt vapenbrott. Joakim satt inne 5 år. Franky släpptes och ligger lågt. Han hanterar bara vapen med dom han känner och har gjort affärer med förr. Han har även stora planer med sin bästa vän att försöka starta något nytt, en ny MC Klubb i staden, åt sidan lagar vi folks bilar och sedan gör vi vapenhandel. Franky har somsagt haft det väldigt svårt i sitt liv men har tagit igen sig igen efter många år. Franky hade även mycket problem med alkoholen ett tag men hans ex flickvän hjälpte honom. Franky var i en grov depression i några år men sen träffade han sin tjej som gjorde han väldigt glad och han blev sig själv igen. Dom gjorde slut för att tjejens pappa var en av Frankys största fiender. Franky har haft det tufft i sitt liv men han har tagit igen det. Skulle säga att Franky är en väldigt tuff person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Bra rp till servern. Jag är även en erfaren rpare så jag kan hur man beter sig och hur man utför bra rp på servern. Jag kommer bidra med social rp där alla kan medverka och ha roligt samt att man inte behöver ha specifika roller tex som kriminell för att delta i scenarios utan att jag kan bidra med bra och social rp oavsett vad. Jag vill rpa mitt bästa för att utföra så bra rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att motpartens vinst. Man ska rpa så motparten har kul och att dom vinner. Man behöver inte alltid vinna för att ha roligt inom rpen. Man ska alltså spela så andra motparten har kul och gillar rpn utan att regelbrott sker osv. Man ska bara rp för kul och inte rpa för ens egen vinst.

Hur hittade du Unive? stor server genom vänner osv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka