Nekad Adaam | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adaam

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Användarnamn: Adaam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/crassh1e/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Crassh#3778

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Leffe Stark! Han är en hjärtvärmande person som alltid har kul! Leffe är uppväxt på landsbyggden med sin farbror och mor. Leffe tänker alltid en extra gång och är väldigt lugn och snäll som person. När något väl händer är det alltid allvar för leffe. Han har ett intresse för bilar eftersom att han farsa jobbat som bilmekaniker hela sitt liv, Leffes farsa dog precis innan han föddes och där med aldrig varit med i bilden.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag är en rolig grabb som inte skapar stora problem hela tiden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det är en av dem seriösaste servern jag vet och denna servern är väldigt organiserad.

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Hur hittade du Multistaden? När jag sökte upp SWE på fivem så var ni en av dem längst upp, ni hade väldigt många inne och jag "tänkte denna är bra" och när jag väl joina tyckte jag om den mycket mycket!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men jag vill gärna få en ny chans, jag skrev en ban ansökan och den blev godkännd så jag är inte bannad längre så jag hade blivit superglad om jag kunde även få whitelist på multistaden!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, hade tänkt att maina multistaden så länge som det går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka