Accepterad ezzi | Medlem ansökning [Snigel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ezzi

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? ABO_HEJ

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hezzi hassan 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig,hjälpsam,intreserrad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hezzis bakgrund var tuff han va alltid ensam hemma och han farsa va en missbrukare som inte brydde sig om Hezzi. Hezzis mamma lämnade hezza och hezzis pappa. En dag skulle Hezzis farsa hämta honom i skolan. Hezzi blev ledsen och gick hem istället. När han kom hem så va polisen bilar utanför hezzis hus och polisen berättade att hans pappa dog i en olycka sen dess blev placerad i en familjhem och haft en tufft uppväxt. nu är hezzi större, vuxen man hezzi planernar att han ska öppna ett eget företag och sprida kärlek till massa personer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidra med god rp och trygghet i servern och jag vill att servern ska vara välkommande för alla. jag tror att jag kan hjälpa till för utveckling i servern. Att göra alltting verkligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? e menas att man ska spela så att motståndaren/motståndarna ska vinna i situation. till exemple om nån kinappar dig då ska man inte lämna servern. man ska spela sig ur situation

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? vdm och jag har lärt mig att inte köra på personer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill göra prestera som bäst om min rp så det blir bra för allihopa i rp

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.

Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka