Nekad Ammar2 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ammar2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? stefan

Vad är ditt discord namn? johan_1971

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: tjena mitt namn är Leffe Lövgren och jag är 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Leffe Lövgren är ganska snäll inte så aggressiv han har långt stubin han är en ganska lugn person enligt dom andra folken som har träffat han

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leffe Lövgren växte upp i en arbetarkvarter i utkanten av en mellanstor svensk stad eett område där man lärde sig hålla käften, hålla ihop och meka med moppar långt innan man fyllde 15. Hans pappa försvann tidigt ur bilden, och hans mamma slet ut sig som undersköterska för att få ihop det. Efter gymnasiet (som han precis tog sig igenom) började Leffe jobba som bilmekaniker. Han var duktig, men dålig på att säga nej särskilt när gamla bekanta från kvarteret började dyka upp med bilar som "inte borde synas i dagsljus". Inom några år var han inne i småkriminella kretsar. Inget stort lite stulna bildelar här, ett fejkat försäkringsärende där – men nog för att dra till sig polisens intresse. När verkstan brann ner under misstänkta omständigheter (Leffe nekar inblandning), bestämde han sig för att byta bana. Han försörjer sig nu som fixare en som löser saker oavsett om det gäller att hitta någons försvunna dotter, leverera ett paket diskret, eller städa upp efter nåt som gått snett. Han håller sig på gränsen till det lagliga, men alltid med ett visst mått av moral: han skadar inte oskyldiga, och han sviker inte sina egna.Leffe börjar känna att kroppen inte riktigt håller för de sena nätterna och stressiga uppdragen längre. Han funderar på att dra sig tillbaka kanske öppna en liten verkstad på landet, långt bort från stan och dess skuggor. Men först behöver han göra en sista stöt, samla ihop tillräckligt med pengar för att kunna leva lugnt. Samtidigt brottas han med något han aldrig sagt högt: han vill hitta sin dotter, som han inte sett sen hon var liten. Hon bor någonstans i Göteborg med sin mamma, och Leffe har alltid hållit sig undan för att inte dra in dem i sitt skit. Men åren går, och tanken på att dö som en främling för sitt eget barn plågar honom mer för varje dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en hög rp nivå för jag har spelat på andra server så jag vet hut man rp och jag kommer följa serverns regler och hålla mig till min karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte alltid behöver vinna ett scenario du ska ibland låta motparten vinna inte bara tänka på dig själv. ni båda i scenariot ska ha roligt under scenariots gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att du dödar nån utan anledning vdm innebär att du använder ditt fordon som ett vapen combatlogg innebär att du undviker ett scenario genom att logga iut från spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka