Nekad ABV11 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABV11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198768386364/

Ditt Hex-ID: steam:1100001302af13c

Vad är din discord tagg? .alboo.

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Zyro står de

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-29 161836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom är för stränga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o en polis krocka o han skyllde på mig o sa att de var mitt fel. ja låtsades vara en karen då blev han ragebaitiad o blev arg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja låtsades va en karen. polisen sa att de var mitt fel fast han svängde in i mig så jag stod ju upp för mig själv o sa att de inte var mitt fel men han vägra erkänna att de var hans fel. ja körde rakt o polisen bara tvär svängde in i mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans var falsebans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärligt så vet jag inte. de var polisen som sa att jag skulle stanna vid sidan av vägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte va karen för då blir man tydligen bannad i 2 veckor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har förstått det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka