Nekad filip077256 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

99.f09

Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID: 110000169a75a12

Vad är din discord tagg? filip077256

Vem var det som bannade dig? hedgehog (vart bannad från dcn också.)

Bild på banmeddelande: FC6ED568-0AE6-4D2D-96A2-0B8D3C0B4AC6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart ac bannad sen ville hedgehog pc checka mig jag nekade de vilket va fel av mig då valde han att banna mig för tredjepartsmjukvaror vilket var rätt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag dog sen frös spelet och sen vart jag ac bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig då jag valde att fuska som är väldigt dumt o pinsamt gjort av mig jag vill säga att jag aldrig fuskat innan o kmr inte göra om de om ni skulle välja o ta tbx mig då de bara är onödigt om man vill spela på servern. jag har lärt mig av detta o kmr inte göra om de fuskade väl mest pga att jag var trött på unive då de är en del fuskare kvar på servern så började fuska själv men de är såklart ingen anl och bortförklaring till att fuska men de är tyvärr inget jag kan ändra på nu. Skriver denna överklagan i hopp om att ni ger mig en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad några fåtal gånger men de har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 110% Allt hade jag kunnat göra annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig mke av mitt misstag och varför ni satt min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka