Nekad abu hassan abdi | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abu hassan abdi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? Yousef668658 elr l p

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu Hassan han är en 25 åring som försöker hitta ett jobb men det går inte bra för han han har vänner som är kriminella så varje gång han går något bro så kommer han vänner och gör bussiga saker men nu ska han bli en bra person och hitta ett bra jobb och funderar på att bli polis. Abu Hannas Mvh

Vad kan du bidra med till serverns RP? Asså jag kan typ hjälpa dom som inte kan mycket i RP serven som att lära hur man hittar jobb och såna saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså det ska vara kul för alla men det skulle vara kul om man inte tog det seriöst och vi ska försöka få det bli verklighet så mycket vi kan jag och mina vänner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Globala OOC chatten ska enbart användas för att uppmärksamma vikGlobala OOC chatten ska enbart användas för att uppmärksamma viktig OOC information som berör alla spelare på servern.information som berör alla spelare på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte direkt men jag försöker vara en vanlig person som ska hitta ett jobb och vara lung.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det e bra så tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka