Nekad Schiller Hassan | Medlem ansökning [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Schiller Hassan

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Snabel01

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Schiller Hassan 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kreativ, intelligent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Schiller och han är ett snällt barn. Han gillar att träna och vill bli polis. När han var liten så bodde han i ett fattigt område där ingen hade råd med vardagliga saker. Så alla hans kompisar var fattiga och han såg när folk gjorde brott som att folk rånade hans mamma en gång. Detta minns Schiller väl för det var hans mammas sista pengar och de bara tog det. Detta har gjort att Schiller vill bli till en polis. Så att inte detta händer till några andra. Han vill hjälpa samhället och vara med och bästämma. Han är en snäll grabb och är bra på att lyssna. Hans dröm är att bli en polis som skyddar staden mot brottslingar. Sedan efter att han blir klar med sin polis kariär så vill han bo på landet med sin fru och barnen. Min karaktär gillar att spela tennis och att hjälpa folk i nöd. Han har försökt hjälpa alla andra sen han var ett litet barn. Han hade en ganska tung barndom men gav inte upp och blev en brottsling utan han fortsatte kämpa tills han tillslut blev något i livet. Hans motto i livet är att "Ge aldrig upp". Det lär han sina barn också. Om barnen vill ha något så ska det aldrig ge upp att försöka få det. Han känner sig stolt över sig själv och ofta glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till roliga scenarion och göra servern bara mera rolig för alla att spela. Jag vill också bli polis och därför så vill jag också bli medlem. Som du såg i Schillers beskrivning så vill han bli polis så det passar bra. Varför jag ska bli medlem är för att jag är bra på rp och kommer vara riktigt aktiv på servern. Jag kommer även vara en bra polis om jag blir det och kommer försöka bli en bra medlem. Jag är också en trevlig och glad person och tål kritik om ni har någon kritik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Man ska inte spela scenarion bara för att vinna utan man ska spela i scenarion för att det är kul och göra så att det är kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har blivit bannad för terrordåd men det var cirka ett år sen om inte mer och lärde mig att aldrig göra om det igen för ångrade mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm fearrp metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat
Länk på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka