Nekad abu hassan abdi | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abu hassan abdi

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? Yousef668658 elr l p

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abu hassan han är 25 år gammal. han kommer från Marocko med en båt till Sverige för att det är bättre i Sverige för han och han har en fru som han har lämnat i Marocko för han ville starta ett nytt liv Sverige och nu kom han till Unive RP och han trivs bra där han har skaffat en bil och massa vänner men nu ska han få sin medlemskap då kommer Abu Hassan bli jätte glad Abu Hassan är bra på att rappa och han är social men nu Abu Hassan letar efter en ny fru här i Sverige och han vill ha 6 barn tre tjejer , tre killar tjejerna ska heta Fatima, Halima, zeineb, killarna Abdi, Ahmed, Ali och alla ska gå natur och bli doktor. Mvh Abu Hassan

Vad kan du bidra med till serverns RP? är en grabb som är trevlig och tar hand om människor som visar honom respekt, han är för det mesta glad och ser det bästa i människor. Men annat än det så kan jag nog bidra med ett bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska vinna eller förlora utan att om någon annan vinner så ska jag fortsätta med rpandet för att det ska rulla på som vanligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? du ge exempel på några av dem? Absolut RDM (Random Deathmatch): Det innebär att döda någon i spelet utan giltig anledning. VDM (Vehicle Deathmatch): Att använda ditt fordon som ett vapen för att skada eller döda andra spelare. Metagaming: Att använda information som inte är tillgänglig för din karaktär i spelet, till exempel genom att titta på en strömmande spelares stream för att få en otillbörlig fördel. Copibait: Att agera på ett sätt som avsiktligt lockar polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive innan för några månader sen men sen slutade jag spela helt och hållet men nu vill jag komma tillbaka till att rp. Har även varit servervakt på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra så

Nekad. Utveckla dina svar och berätta mer om din karaktär. Du kan försöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka