Nekad Aboow Karlsson | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aboow Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096875777/

Ditt Hex-ID: 110000143bf4b0

Vad är din discord tagg? aboowkarlsson

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, eftersom jag bröt mot regeln powergaming så valde Hunkis att banna mig för att jag körde lite snabbt och så råka jag köra in i en vägg utan att rpa på skador. Suntförnuft vet jag inte riktigt var det var men troligen var det för jag körde lite snabbt i staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, Jag hade en intens biljakt med en ett par personer som kidnappade min kompis framför mig, jag valöde att förfölja dom och strunta i trafikregler så jag förhoppningsvis skulle kunna få tag i dom och rädda min kompis från ett livs hot. Jag krockade lite med bilen och valde inte att rpa på skador för min karaktär prioriterade att försöka få tag i hans kompis innan han möjligtvis blev mördad. Och så tänkte min karaktär att eftersom bilen inte fick några större skador än att fronten av bilen lotsande lite så agerade min karaktär med mycket adrenalin i hans kropp och hade ändats 1 måtto för stunden och det var att rädda hans vän. Skador var inget större eftersom bälte var på och så tog bilen det mesta, min personliga åsikt till krocken är nog att det hade inte gett än fler skador än typ lite lätt yr, blöder lite här och där i ansiktet eller armen, möjligtvis stukad handled.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. RÄtt gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare men lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat på skador och inte kört så snabbt och försöka få tag i min kompis via ett annat sätt, eftersom jag inte är krim så kan jag ju inte förhandla direkt men det går väll att lösa på något annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska rpa på skador alltid och tänka på min körning i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajämen. Vill bara lägga till att jag ändast blivit bannad 2 gånger de senasde tre månaderna och inte 7 st samt att jag blev bannad mid scenario vilket jag tycker kan vara lite B men det är som det är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka