abdu_10454 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdu_10454

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? abdu_10454

Ange ditt födelsedatum 26 April 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som egentligen fick mig att ansöka till Medlems Ansvarig är att jag långsiktigt vill bli staff men anser att ni har ett väldigt bra staff team och ansöker medans till Medlems ansvarig för att visa upp hur jag jobbar och för lite mer erfarenhet här på Unive Roleplay. Jag ansöker för att jag vill hjälpa folk att få den hjälp som behövs av Medlems Ansvariga och tidigare har jag märkt att det ibland kan ta sån tid och få de hjälp, så ska det inte vara i mitt tycke! Jag ansöker till MA för att jag vill ge chansen till nya spelare att få börja spela på Unive, jag har märkt att många vänder sig bort när de tar tid! Jag vill alltså serverns bästa och jag tycker om att hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att ni borde ta in mig som Medlems Ansvarig då jag är en trogen och lojal spelare på Unive, jag skulle aldrig välja bort unive oavsett vad. Jag har en stor aktivitet inom mig och har mycket fritid, har alltså tiden att ta ansökningar osv flera timmar varje dag. Jag har en bra talförmåga och är väldigt social av mig som gör det enklare att föra konversationer med spelare när de vill ta intervjuer. Jag är en lugn och mogen grabb som brinner för att hjälpa andra, jag har tidigare egenskaper inom detta yrke både som medlems ansvarig och som staff. Jag har ett bra ansvarstagande och trivs med att jobba med folk. Jag är en dedikerad kille som verkligen strävar efter att vara den bästa personen jag kan vara

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt, alltid med respekt. Finns inga undantag och skulle det vara så att en person försöker provocera dig eller skapa bråk så skall man fortsätta vara lugn och försöka lösa problemet istället. Jag är en väldigt konflikt hanterande person som har de tidigare erfarenheterna för att just undvika bråk. Man ska alltid va respektfull och ifall någon har ett problem då ska du va den bättre personen. De är inte "coolt" att bråka och svära ut varandra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att min påverkan med betydelsen att vara medlem på Unive ska vara att jag vill få medlems rollen att inte bara kännas som en roll du sitter och ansöker till utan förtydliga för spelare att Unive kan vara som en trygg plats och ett hem, man ska uppskatta Unive och alla som spelar. Det jag hade velat påverka för nya spelare är att lära de reglerna tydligt ifall det finns svårigheter/krångel, jag kommer be de alltid vara trevlig emot alla, hoppa support med klipp ifall de anser att något är fel och även be de säga till mig ifall det är något som jag kan hjälpa med. Unive är inte bara en server utan en plats eller ett hem där alla spelare oavsett vad är välkomna!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? - Man ska ha läst igenom ALLA regler som kan påverka en som whitelistad spelare på Unive.
- Ta ansvar för sina handlingar, många kan inte erkänna att dem gjort något fel. Det behövs ändras.
- Vara lojal till Unive, man ska endast ha roller här på Unive och ingen annanstans.
- Man som spelare ska bidra med en positiv stämning på Unive för att skapa en god plats för alla.
- Man ska respektera alla beslut som tas av Medlems Ansvariga, staffs och de i Ledningen.
- Som spelare ska man kunna utvecklas som spelare och man ska kunna utveckla sin RP.

Finns mycket mer men detta är lite grann av alla de saker man kan göra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlems ansvarig känner jag att jag har ett ansvar att få ett bra första intryck till de nya spelarna, då det bildar en bild av hur Unive ser ut. Är jag trevlig och snäll så tänker dem att servern är bra. Jag har ansvar att följa alla riktlinjer som Medlems Ansvarig och aldrig bryta emot de, jag av någon ska även kunna de bäst tillsammans med staffs. Jag ska följa alla riktlinjer som är gjorde till MA, alltså ge ut roller rätt och inte vara korrupt på något sätt. Jag känner att jag har ansvaret att ha en öppen PM och att man ska kunna nå mig när som helst. Jag känner även att jag har ansvaret att kunna samarbeta tillsammans med de andra medlems ansvariga och alla staffs.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer vara väldigt bra, jag har mycket Fritid. Skriver i punktform så blir det enklare Måndag, onsdag - runt 3-6 timmar Tisdag torsdag - Runt 2-4 timmar (tränings dagar) Fredag - Söndag - 2-8 timmar beroende på om jag har något för mig. Lov - På lov är jag mycket mer aktiv och kan ibland dubbla timmarna, beroende på om jag har något för mig

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte direkt utan mer att jag ser framemot ett svar utav er :D

Tillbaka