Accepterad abdilahi | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1lleeee44

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 2 December 2005

Vad heter du på discord? Filleeee#1523

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Mån-Tor - 15:30 - 00:00
Fredag - 16 - 04
Lör-Sön - 13 - 05

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1-2 månader och jag har 585 timmar på FiveM (Unive).

Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Jag vill bli servervakt eftersom jag har märkt att det finns många t.ex lallare In-Game eller folk som int ekan bete sig eller följa Unive's regler. Jag skulle ta ansvar för min roll och inte abusa den på något sätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?
Just nu kan jag inte göra mer än att /report när folk inte sköter sig eller när dom helt bryter mot Unives regler. Så jag hade velat bli servervakt för att hjälpa till på servern så alla följer reglerna samt att jag hade velat bidra till högre RP och bättre RP. Unive är den ända servern som jag spelar på och därför hade just jag velat bli servervakt, tycker även att Unive är den bästa FiveM servern och hade velat utveckla och hjälpa till på vägen till en perfekt server utan lallare eller folk som inte sköter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?
Jag skulle kunnat kicka folk som inte beter sig eller banna dom i 30 min om det är grova regler brott så får jag joina support och visa klipp så bannen blir längre. Jag vill hjälpa till så mycket som det går och göra Unive till en bättre server. Jag hade också velat höja RP nivån på server så man verkligen känner att Unive är den bästa svenska RP servern.

Varför ska just du bli servervakt?
Jag har märkt att det finns många som kanske t.ex pratar OOC som är nya då hade jag kunnat kicka dom och be dom fixa Push-To-Talk. Jag vill helt enkelt bara hjälpa till på server och försöka göra den till en bättre server.

Varför vill du bli servervakt?
Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att skicka ut folk på servern som inte kan reglerna som bara lallar. Jag kommer inte gå runder och leta efter folk som gör fel heller för det ska jag inte som servervakt utan om jag ser någon som gör fel så kan jag kicka eller banna den personen. Jag vill att alla ska hålla en bra/hög RP nivå och följa alla regler då blir allt mycket roligare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive id, /toggleid, /dv, /kick id, /svban id, /bring id, /noclip, /togglename och /sqlban.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad för små saker som jag inte visste men nu vet jag alla regler och vad man får göra och inte får.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, har bara spelat på Unive alla mina timmar är från Unive RP.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka