AbdiFahiim | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Tensta

Icke Medlem
Meddelanden
429
Reaction score
35
Användarnamn: AbdiFahiim

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe#7183

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00-02.00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa servern att bli bättre. Hade fått fler o inse att servern är bra och värd att spela på. Hade lagt engagemang i jobbet och gjort allt rätt. T.ex vissa scenarion där folk tycker att det är orättvist bedömt hade jag alltid försökt vara opartisk och bedömt utifrån hur situationen blir rätt bedömd. Skulle aldrig låta någon jag känner böttre vinna scenarion bara för jag känner dom bättre.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Japp det har jag. Det fungerade bra. Var det i ca 2 år så det visar ju att jag har både erfarenhet och är aktiv

Har du några tidigare erfarenheter? Japp, som sagt varit staff på en annan server i typ 2 år så har fått massor av erfarenheter därifrån.

Vad kan du om skripts? Inte så mkt längre.

Varför vill du bli staff? För jag är en aktiv och erfaren person som har vad som krävs. Har även tid och engagemang att lägga ner för att få allt perfekt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jepp

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Dina svar räcker inte på långa vägar, du behöver utveckla på varje punkt.

Mvh,
AprimoX

Vidare till intervju, intervju ska hållas inom 24 timmar med staff ansvariga annars Nekad.

Intervju har hållits efter nekning pga giltig anledning till ej att ske och utifrån skriftlig ansökan och muntlig har beslut tagits att godkänna ansökande,
välkommen till staff teamet ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka