Nekad Abdi_39 | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_39

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elvin22

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag heter olle ohlsson och är 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bra rolig unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill kunna trivas i unive rp och att inte bli ovän med nån och hjälpa till och skaffa jobb och att skafa en familj och inte vara kaksig och vara snäll mot alla och att det som poliserna säger att jag ska göra så gör jag det och bli rik och inte vara fattig och lära känna måna och jag vill so gärna skaffa krim svartastämplen och skaffa mig en bill och som sakt jag är lite kriminel jag har läst alla ragler i 2timmar tio gånger om och om igen och jag vill skafa fina kläder och skaffa mig en telefone och jag kommer vara aktiv väldigt mycket och jag vill lära känna alla och vara trivlig och jag vill gå med i gäng och jag vill köpa hus och skaffa 2 eller 4 barn och jag vill va med på möten och sånt och inte vara kaksig mot nån och inte skapa problem eller bråk och jag vill inte bli av med minmedlems roll och jag vill och jag vill inte bråka om några om råden om jag nu gå med i gäng inte riktigt säcker på det och jag vill inte bli utteligare utan jag vill bli rik och ha många kommpisar som är trevliga och snälla

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp hjälpa till och hjälpa folk som behöver hjälp bra krim

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte ska vina i scenario hela tiden att låta andra och så vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag ej gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc rdm vdm failrp ferrarp nlr snut förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att sköta mig och inte göra dumma saker som man inte får och att trivas och va online mycket

Senast ändrad:
Hej @Abdi_39!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @@Abdi_39!

Jag vill att du utvecklar frågan: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad!

Anledning: Inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka