Nekad Liaz11 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liaz11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liaz Buchau

Vad är ditt discord namn? Elitez4300

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan strömson 1982

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, Lojal och Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan strömson växte upp i ett tufft klimat där han ofta hamnade i trubbel med fel personer, Han var en kille som alltid hittade trubbel oavsett vad. Han bestämmde sig att flytta till en ny stad och starta om sitt liv där och hålla sig ut från trubbel och hitta ett jobb som han kommer trivas i och gilla, Framtida planer jag har är att jobba antingen som polis för att hålla staden säkare och göra så ungdomar kan vara trygga och hålla sig utanför trubbel och inte ha det som jag hade när jag var liten. Om inte det kommer fungera så vill jag jobba som bil mekaniker eftersom jag alltid har haft ett intresse för bilar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer jobba hårt, Jag skulle även sprida glädje i staden och skaffa många vänner!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att göra val som kan maximera den andras vinst istället för din egna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Att döda eller slå någon utan en andledning. Copbait: Att få polisens uppmärksamhet, Suntförnuft: Att spela så realistikt som om det vora verklighet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer jobba hårt men även sprida glädje i staden för alla som hälsar till mig

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan svensk RP server, till nästa gång du ansöker se till att du lämnar och tar bort din discord tagg. FÖRORTEN RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka