Accepterad Abdi00 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi00

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar österberg

Vad är ditt discord namn? osterberg__23974

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Grönberg och är uppväxt i en stad i Värmland han är född 1991-05-03 alltså 32år gammal. Som liten har Nils alltid haft en stort bil intresse, för när han var liten lekte han alltid med leksaksbilar och andra fordon. Hans dröm sen han varit liten har varit att köpa en egen bil. Så när han fickk råd till sin första bil köpte han en volvo 940 som han skruvade med varje dag tills han fick den som han ville ha den. Hans mamma heter Gunnel och är 55år gammal, Nils har även en lillebror som heter Hugo Grönberg och är 25år gammal. När Nils var 10år gammal så drabbades hans pappa av en sjukdom som kallas ALS. När Nils fick reda på det blev han väldigt ledsen eftersom hans pappa var en stor förebild för han. När Nils skulle börja gymnasiet var han tvungen att flytta till en annan stad. Då blev han inte så glad för då skulle han få flytta ifrån sina kompisar. Men första dagen i nya skolan så lärde Nils känna massor av nya vänner med samma intressen som han. Han började tycka mer och mer om den nya staden och han och hans kompisar hyrde ett garage av en gubbe så dom skulle kunna skruva med sina bilar. De spenderade många nätter och timmar i det där garaget. Sommaren i tvåan så träffade han en tjej som han tyckte om väldigt mycket. När han tog studenten så fick han jobb i sin hemstad. Då bestämde sig han och hans tjej för att köpa ett hus där och flytta dit. Sedan började han jobba som mekaniker. Efter 5 år tillsammans med sin tjej så lämnade hon han och Nils fick flytta ifrån deras hus. Nils bestämde sig för att flytta till en ny stad och börja om på ny kula och där är han idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på unive för jag tycker det är en bra server. Jag kommer bidra med bra och positiv rp samt rolig rp. Min kompis sa att vi skulle börja spela på Unive och jag har tyckt de har varit roligt och interesant att man får leva sig in i en annan karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska kunna förlora ett scenario för att det ska bli roligt för motpartens.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått servern regler. VDM att man använder sitt fordon som ett vapen, METAGAMING att man använder sig av information som du inte vet i spelet, FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka