Accepterad antestvgaming18 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antestvgaming18

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? antestvgaming18

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils einar grönberg han är 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nils är en kille som e snälla mot folk lojal och omtänksam och en trevlig person

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils framitidsplan är att hu lyxhus sportbilar fru två barn en hund vara med i ett gäng bli miljonär ha jobb som bil fösäljare hans bakgrund är att han växt upp själv utan mamma och utan pappa för båda lämnade honom när han va fem år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bildra med bra rp och följa reglerna så man inte blir utslängd

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, man kan spela för motpartens vinst i ett scenario, men det beror helt på vilket scenario det handlar om och hur spelets regler är utformade. I vissa strategiska spel eller situationer kan det vara en del av en större plan att "spela för att förlora" i ett visst skede för att uppnå ett fördelaktigare resultat senare. Detta är dock inte alltid tillåtet eller möjligt, då det kan vara emot reglerna eller uppfattas som ett ohederligt sätt att spela

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag kallade en för alien men den läxan har jag lärt mig och kommer aldrig göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption regelbrott eller annan viktig information till staffsDefinition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e full med energi och är inne varje dag och jobbar smart på mitt jobb

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka