- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik
Vad heter du på discord? kvempan#6716
Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en ganska aktiv person. Spelar från 2-12 timmar på fivem per dag och har gjort det sen oktober förra året. Jag kan spela den mesta tiden jag har för att jag tycker det är så jäklans kul. Jag har dock Innebandy träning på tisdagar och torsdagar men vi har slutat för detta år.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sen cirka 21 februari tror jag men jag har spelat och skickat in ansökningar om att bli medlem sen cirka oktober förra året.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/947898527877562389/1052608854707404860/image.png Det är en gång på grund av att min syrra blev bannad och eftersom att vi är på samma ip så blir vi båda bannade. Detta var också innan jag blev medlem vil jag meddela
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man lite kortare sagt städa upp servern. Som servervakt så ska man kicka/svbanna lallare eller någon som gör något serverbrott. Man kan också använda sig av commandet /dv om det t.ex står en trasig bil på vägen eller på en parkering. Varför man gör detta är för att man inte ska lagga lika mycket på servern. Man ska också alltid vara aktiv som en servervakt så om någon lallar eller gör regelbrott ska man alltid vara ''i tjänst''. Man ska också inte abusa sina powers som de gick igenom videon på unives youtubekanal. Lättare sagt att man ska kunna vara en väldigt bra förebild för servern så att fler vill haka på och kanske testa servern. Kort sagt man ska ta åtgärder mot lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på unive så länge och jag ser självklart en förändring men jag skulle vilja vara med och påverka det. Så tillexempel nu har jag blivit polis så kan det vara väldigt bra att vara servervakt under scenarion. Jag tycker att ibland när man har ett scenario på g så kanske man inte vill ha en lallare som förstör. Jag kan utföra mina commands på ett bra sätt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, korruption inom ett jobb är när man snor pengar från kassan alltså när någon betalar en faktura så går ju det till kassan och om du ser att det ligger 300miljoner så får du absolut inte ta det. Annars vad abuse är inom servervakt ''krafter'' är att man kanske blir ihjälskjuten under ett scenario och bara för att man vill vara med i scenariot så använder man /revive (playerid) för att ens (gäng) ska kunna få framgångar. Eller att man ska kunna vinna gängfighten.
Vad heter du på discord? kvempan#6716
Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en ganska aktiv person. Spelar från 2-12 timmar på fivem per dag och har gjort det sen oktober förra året. Jag kan spela den mesta tiden jag har för att jag tycker det är så jäklans kul. Jag har dock Innebandy träning på tisdagar och torsdagar men vi har slutat för detta år.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sen cirka 21 februari tror jag men jag har spelat och skickat in ansökningar om att bli medlem sen cirka oktober förra året.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/947898527877562389/1052608854707404860/image.png Det är en gång på grund av att min syrra blev bannad och eftersom att vi är på samma ip så blir vi båda bannade. Detta var också innan jag blev medlem vil jag meddela
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man lite kortare sagt städa upp servern. Som servervakt så ska man kicka/svbanna lallare eller någon som gör något serverbrott. Man kan också använda sig av commandet /dv om det t.ex står en trasig bil på vägen eller på en parkering. Varför man gör detta är för att man inte ska lagga lika mycket på servern. Man ska också alltid vara aktiv som en servervakt så om någon lallar eller gör regelbrott ska man alltid vara ''i tjänst''. Man ska också inte abusa sina powers som de gick igenom videon på unives youtubekanal. Lättare sagt att man ska kunna vara en väldigt bra förebild för servern så att fler vill haka på och kanske testa servern. Kort sagt man ska ta åtgärder mot lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på unive så länge och jag ser självklart en förändring men jag skulle vilja vara med och påverka det. Så tillexempel nu har jag blivit polis så kan det vara väldigt bra att vara servervakt under scenarion. Jag tycker att ibland när man har ett scenario på g så kanske man inte vill ha en lallare som förstör. Jag kan utföra mina commands på ett bra sätt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, korruption inom ett jobb är när man snor pengar från kassan alltså när någon betalar en faktura så går ju det till kassan och om du ser att det ligger 300miljoner så får du absolut inte ta det. Annars vad abuse är inom servervakt ''krafter'' är att man kanske blir ihjälskjuten under ett scenario och bara för att man vill vara med i scenariot så använder man /revive (playerid) för att ens (gäng) ska kunna få framgångar. Eller att man ska kunna vinna gängfighten.