Nekad ABCD | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABCD

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? efrgh_79

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam eriksson han är 25 år och växte upp i en småstad där han hade en ganska vanlig uppväxt. Han har alltid varit en äventyrslysten person och har alltid drömt om att utforska världen. Efter att ha avslutat gymnasiet bestämde han sig för att resa runt i världen och upptäcka olika kulturer och platser. Under sina resor lärde han sig mycket om sig själv och om världen runt omkring honom. Nu har han återvänt till sin hemstad och funderar på vad han ska göra härnäst. Adam är en spontan och passionerad person som älskar att uppleva nya saker. Han är nyfiken av sig och älskar att lära sig nya saker. Ibland kan han dock känna sig lite vilse och osäker på vad han ska göra med sitt liv. Han längtar efter äventyr och spänning men är samtidigt rädd för att misslyckas. adam är väldigt intresserad av utomhussporter som klättring, vandring och surfing. Han älskar naturen och spenderar gärna tid utomhus. Han är också väldigt kreativ och gillar att måla och skapa konst. Musik är också en stor del av hans liv och han spelar både gitarr och trummor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, då jag tycker detta är riktigt kul. Jag vill hela tiden utveckla Rp:andet så det blir lite mer som verkligheten. Och jag går verkligen in för det, med känslor och allt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör sina scenarion på ett sådant sett att det blir kul för båda parter vilket innebär att man ska kunna ge upp och förlora scenarion man ska även göra det scenarion man viner kul för de som förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort. Rdm och står för Random Deathmatch och innebär jag går och dödar någon med en pistol elller slår någon utan anledning. 2. Vdm är typ samma sak som rdm fast är att man dödar med en bil att man kör på någon så den dödr helt random 3. POWERGAMING innebär attt jag prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel, vi säger jag är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på strive och nattstaden innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Inte med i discorden + ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka