Nekad Adam mohammed | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? lukas._helsingborgsif

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Mohammed 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen Stark Hjälte

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam Momo är 22 år gammal fyller 23 i år. Han fyller 23 år den 5:e februari. Han är väldigt bil interisserad och älskar att vara med sina polare. Han vara bara 8 år gammal när hans föräldrar dog i en bil Krock och hamnade på barnhem och hade en väldigt dålig uppväxt samt hans nya föräldrar kallade honom ful tjock och äcklig igen och blev adopterad. Hans nya föräldrar var väldigt stränga fast dem gillade honom. sen dog hans pappa för han blev skjuten av två maskerade män när Adam var 16. Det slog hårt på Adam. Några år hade gått och Adam blev 18 år gammal. Hans mor levde och var 51. Hon levde felfritt och lyckligt. Sen bröt någon in i huset och dödade adams mor med 7 skott i magen. Adam såg de 5 styckna grabbar i bilen drog fram en pistol och riktade. Men de var snabbare än Adam, Adam blev skjuten i tån och åkte in till sjukhus igen. Det tog honom 2 år tills att han kunde använda sin tå arm fel fritt igen. Sen nu när Adam blev 20 så flyttade han iväg och började resa igenom olika länder och städer. Nu är Adam 22 år gammal och bor i staden unive . Han vill få Tur i denna stad för att den värkar bra, inte lika mycket kriminellt i denna stad. Adam vill gärna bli mekaniker samt han älskar bilar och gillar att hjälpa folk. Eller Om han inte lyckas med det blir han kanske polis Adam lever just nu ett rätt bra liv i staden unive samt det är många medborgare vakna i denna stad och många som hjälper till

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och mycket social rp. Jag är bra på att skapa bra och välutvecklade scenarior, kan skapa spännande scenarier och vet precis hur det ska gå till Och hur man rpar somsakt är jag bra rpare jag vet alla grundregler/ alla regler te.x rdm Vdm. Och Så kan jag försöka få unive till en bättre plats

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så om du vinner eller förlorar i en scen bör du spela spelet och ta ett skit så länge scenen är rolig borde de spela roll och jag spelar definitivt för det, jag tror inte det spelar någon roll om du vinner eller förlorar så länge som scenen är rolig och mycket utvecklad och rolig Rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja Jag har Brutit mot reglerna några gånger. En gång när Jag och mina Kollegor var ute och körde bil Så råkade en av mina kollegor köra in i en bil och då så glömde jag att rpa på skador men det var Runt 2022 Och nu har jag blivit Bättre på att rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja meta gaming är att man tar information från discord te.x Jag är i ett skottscenario och dör sedan så ber jag min vän på discord komma till mig och ta mig Till sjukhuset. NEWLIFERULE) Newlife rule är om jag dör i ett kidnappsscenario får jag ej komma ihåg vad som har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka