Nekad Abbooya | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allahmarthin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe Marthin

Vad är ditt discord namn? allahmarthin

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Juppe Bhar växte upp i förorten men passade aldrig in. Redan på dagis lekte hans vänner med pistoler, mördande och att låtsasslåss men Juppe ville aldrig vara med. Han hatade våld. Till skillnad från sina kompisar ville han förhindra bråk, och lösa problem. Detta gjorde att Juppe ofta var ensam.

Hans mor och far kommer både två från somalia, och har aldrig lärt sig riktig svenska. Hans mor håller hårt på de krav, att bli doktor, och att ge henne en del av pengarna varje månad. Att ge henne pengar var inte problemet, han vägrade bli något annat än polis. Han ville hjälpa världen, och göra miljön säkrare. Detta sett att tänka kom när han såg sin storebror bli misshandlad av en gängmedlem när han var 4 år gammal. Att skada någon bara för att man kunde verkade vansinnigt, och detta håller han kvar vid idag. Han växte upp i förorten, men till skillnad från en i mängden vägrade han göra olagligt.

Som tioåring fick Juppes pappa ett nytt fint jobb i en finare del av staden. Trots att det bodde rikare familjer här, så var mängden bråk densamma. Slagsmål, puttningar, hårda ord och nätmobbningar var bara en av de få grejerna Juppe försökte stoppa. Han hade dessa "polis" tendenser. Varje gång det var bråk på fotbolls plan klev han in, och även om han fick ett slag eller två var det värt det. Att stoppa bråk, eller förhindra det var en känsla som han älskade.

Juppes tonår var tråkiga, men inte för honom. Han läste kommisarier tidningar, Batman, och andra häftiga brottsling-relaterade saker. Juppe var alltid på lagens sida. Han sa alltid till allt och alla, att om alla följer lagen, kan denna värld bli så bra som vi önskade.
När åren gick blev hans mor hårdare och hårdare med att behålla sin dröm om att Juppe skulle bli doktor. När han väl kom ut med detta, blev hon rosenrasande. Hon började kasta saker, och sparkade ut honom från lägenheten. Trots allt, vägrade Juppe söka sig till den kriminella världen som nu stod med öppna famnar.
Han sov under hustak, serveringar och butiker. En natt stannar en polisbil utanför honom, går fram, och frågar om allt är väl, om han behöver en skjuss. I bilen påväg till ett vandringshem nämner Juppe sin dröm om att bli som de. De börjar le, och erbjuder Juppe en taxibil imorgon bitti, för att följa sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp spel som är roligt för alla i närheten. Jag lovar att vara så snäll som möjligt med ett bra skådespel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att man som person ska vinna, eller ens lag. Man spelar för att alla i närheten ska ha roligt, och att istället för att se till att vinna så ska man ha roligt. Det ska inte spela någon roll om man vinner eller inte, för man ska bara ha roligt. Man ska inte fokusera på sig själv, och att just mitt lag ska vinna. Man spelar för att ALLA ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har nyligen läst alla regler. Några exempel: man ska alltid försöka bidra till serven. Kränkingar, hotfulla kommentarer och liknade är ytterst förbjudet. Man får inte döda någon i onödan. Man ska alltid ha respekt mot andra, inkl staff.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har befunnit mig på andra liknande servrar men har inte tyckt att någon är tillräckligt bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top