Allahmarthin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe Marthin
Vad är ditt discord namn? allahmarthin
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juppe Bhar, 19
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Ansvarsfull och farlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Juppe Bhar växte upp i förorten men passade aldrig in. Redan på dagis lekte hans vänner med pistoler, mördande och att låtsasslåss. Så våld kom ganska tidigt. Han räknades som klassens roligaste, och sket i skolan eftersom han visste att hans storebror skulle kunna ge honom jobb i ortennätverken. Framtidsplanerna för Juppe är att bli krim men ändå vara ansvarsfull.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp spel som är roligt för alla i närheten. Jag lovar att vara så snäll som möjligt med ett bra skådespel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att man som person ska vinna, eller ens lag. Man spelar för att alla i närheten ska ha roligt, och att istället för att se till att vinna så ska man ha roligt. Det ska inte spela någon roll om man vinner eller inte, för man ska bara ha roligt. Man ska inte fokusera på sig själv, och att just mitt lag ska vinna. Man spelar för att ALLA ska ha roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång blivit bannad av att gå in i en polis bil. Men det var när jag lärde mig kontrollerna. Blev bannad i kanske en vecka. Jag lärde mig att alltid kolla kontrollerna innan.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag har nyligen läst alla regler. Några exempel: man ska alltid försöka bidra till serven. Kränkingar, hotfulla kommentarer och liknade är ytterst förbjudet. Man får inte döda någon i onödan. Man ska alltid ha respekt mot andra, inkl staff.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det!
Vad är ditt discord namn? allahmarthin
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juppe Bhar, 19
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Ansvarsfull och farlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Juppe Bhar växte upp i förorten men passade aldrig in. Redan på dagis lekte hans vänner med pistoler, mördande och att låtsasslåss. Så våld kom ganska tidigt. Han räknades som klassens roligaste, och sket i skolan eftersom han visste att hans storebror skulle kunna ge honom jobb i ortennätverken. Framtidsplanerna för Juppe är att bli krim men ändå vara ansvarsfull.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp spel som är roligt för alla i närheten. Jag lovar att vara så snäll som möjligt med ett bra skådespel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att man som person ska vinna, eller ens lag. Man spelar för att alla i närheten ska ha roligt, och att istället för att se till att vinna så ska man ha roligt. Det ska inte spela någon roll om man vinner eller inte, för man ska bara ha roligt. Man ska inte fokusera på sig själv, och att just mitt lag ska vinna. Man spelar för att ALLA ska ha roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång blivit bannad av att gå in i en polis bil. Men det var när jag lärde mig kontrollerna. Blev bannad i kanske en vecka. Jag lärde mig att alltid kolla kontrollerna innan.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag har nyligen läst alla regler. Några exempel: man ska alltid försöka bidra till serven. Kränkingar, hotfulla kommentarer och liknade är ytterst förbjudet. Man får inte döda någon i onödan. Man ska alltid ha respekt mot andra, inkl staff.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det!