Nekad puffeluffe | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? puffeluffe

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob svensson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,snäll,trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bob svensson föddes en kall vinter dag i januari, när snön låg som ett täcke över den lilla byn där han växte upp, bob svensson hade även 2 syskon som var kriminella, bob svensson hade alltid en dröm att han ville bli en rik man som kan åka i sport bilar runt unive staden. bob svensson hade det jobbigt hemma för han föräldrar var sjuka och var alkolister, bob flyttade när han var 24 till unive staden och börjat kolla för jobb som kan göra han rik som han alltid har velat vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? kan börja streama vid julafton och jag kommer jobba i servern som gör att rpn bli bättre. även att jag försöker göra så att mina vänner börjar rpa här så det blir flera personer som joinar server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det ska vara rättvist för båda i ett scenario och alla ska ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har snott ett tjänstefordon och fick 1 dags ban jag lärde mig även att man inte ska ta tjänstefordon och ha suntförnuft. Tror att jag har blivit bannad 1 gång till men kommer inte ihåg det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm- det menas med när man använder ett fordon som ett vapen som att köra på någon för att döda dom. metagaming- det menas med att man pratar utanför spelet som att sitta och prata i dc eller någon stans utanför spelet för att kunna i informera varandra om saker ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en roligt och snäll kille som vill ha roligt med kompis och träffa nya människor.

Nekad ansökan
Anledning: Gör reklam för andra servrar i discordprofil.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka