- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-siren-ppqy — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: skjuter på motorväg
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi blir campade av en bil från södra och då väljer o några andra och agera o vi kör ut och börja jaga dom från trygghansa till motorvägen vid mekonomen så dom väljer och köra till motorvägen och kö i 15kmh då väljer vi och boxa in dom och jag hoppade ut ur bilen och riktade mot dom men dom väljer o köra när jag riktar så jag avlossa 3 skott mot deras deck.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag förstår det var dåligt av mig att hoppa ut där tänkte it riktigt efter innan jag agerade och detta kommer inte hända igen!.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att jag it borde ha hoppat ut på en sån plats borde väntat till ett bättre läge eller försökt snacka med han o köra in till en väg där ingen är osv.
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag gjorde ett misstag och inte kmr göra om det och jag kommer inte agera så mer gånger och jag kommer vänta till bättre tillfälle
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.