Nekad Abbelito | Åtgärd Överklagan [zqzqzqzqzq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abbelito

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Vladimir povolk
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev kidnappad av en kille från kartellen och dom hatar tydligen oss i Good fellas så från första börjar började han kalla mig för "hund" "busunge" samt massa andra saker jag tog det utan och säga något till han då men han körde mig till vattnet och sa att jag ska dumpas fast jag sa jag kan betala ut mig så han sa gå ner på knä och det gjorde jag i typ 30sek sen fick jag någ för han snackade it ig då han förmodligen snackade i dc med några så ställe mig upp sen sa han gå ner på dina knä igen och det gjorde jag sen sa han duktig hund o massa sånt sen 20 sek efter pallade jag it sitta på knä mer för han ba kollade på och it sa ngt. Jag sa "kan jag paya ut mig" typ 100 gånger men det ville han inte så han sa "sit" "sit" som en hund menar han och då fick jag nog pallade inte bli drängad mer då jag har blivet drängad för mycket så sa nej låt mig paya ut mig och då dödade han mig för jag inte ville sita som hans hund ist och för mig sköt han mig i magen/axlen så jag blev i blödandetillstånd och sa "busunge" till han och glömde säga "aj" efter han hade skjutit mig då jag var lakk för vem vill bli kallad som hund o sita som en hund osv. så glömde helt av att säga aj osv som är mitt fel var arg under stunden. sen hoppade han supp 19 timmar senare och då hade jag raderat alla mina klipps på hela senariot då jag blev sönder drängad osv för min dator palla inte med alla klips har mindre än 1 gb kvar på datorn så var twvungen och radera dom för jag trodde inte han skulle hoppa supp för det men det gjorde han tydigen så var dumt av mig och radera klippsen. Jag tar på mig att jag glömde säga "aj" osv när han sköt mig men han borde ha låtit mig paya ut mig då jag hade redan blivit drängad tillräckligt så gjorde inget fel där då man kan sluta ta imot skit efter man har blivit drängat för mcyket och det tyckte jag så tog inte mer skit från han. Hoppas ni kan förstå mig och kommer tänka att ha kvar såna klipps i 24h ifall ngt sånt händer igen så jag har mycket starkare bevis.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja som jag skrev där uppe jag hade blivit drängad för mycket så slutade ta imot skit och ville paya ut mig.
Jag skulle kunna bevisa allt detta med ett klipp men tyvärr raderade jag de då jag inte ha plats på datorn för sånt då jag trodde man bara kunde hoppa supp ungerfär samma tid som händelsen skedde eller iaf 12 MAX. tycker det var konstigt avv helper att ta beslutet på en viss del då han inte såg hela senariot men förstår han till viss del att han behöve göra det för att jag inte hade ngt stark bevis o mot bevisa han tyvärr. Hoppas ni kan föstå mig och lita på mig och ta bort detta beslut.

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvärr inte då jag radera klippsen då jag har lite plats på datorn.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka