Nekad Abbelabbe43 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelabbe43

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Edvin sonedahl

Vad heter du på discord? Edvin#6581

Hur gammal är du? 15år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 559 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos Mekonomen för att styra upp stället och dem anställda. Jag har varit i denna beachen i ett längre tag nu och känner att jag har nog mycket kunskaper runt allt detta att jag klara av detta arbetet. Jag kommer få mer aktivitet hos Mekonomen så att man alltid kan lita på att någon kommer som IRL. Jag kommer också ta intervjuer ungefär 1-2 gånger om veckan men om det inte behövs mer så självklart tar jag inte in mer. Jag kommer "utbilda" dem hur så att dem vet hur man gör och hur man rp:ar bra när man jobbar. Jag kommer se till så att folk inte är korrupta som jag ser dagligen folk är inom mekaniker yrket för etta är viktigt för rp:en. Jag ser verkligen fram emot att bli chef då det är roligt arbete med att hjälpa folk, se förbättring hos folk... Något som jag gillar speciellt mycket med arbetet när man är ute på "larm" är att alla blir lika glada varige gång man kommet till platsen och hjälper dem. Det jag ser hos några chefer är att dem bara vill ha chefs jobbet för pengarna, dem sätter sina anställdas löner lågt för att själv kunna ta ut mer detta är en sak som jag inte kommer göra kan jag lova.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt goda kunskaper runt mekaniker arbetet och chefs biten. Jag har jobbat under en lång period för cirka en månad sedan med mekaniker biten. Jag jobbade hos Mekonomen i 2 månader och blev tillslut biträdande chef. Jag var biträdande chef i bara någon vecka då den gamla chef avgick och den nya var inte alls lika skön och prata med.... Så jag avgick också men den veckan med den gamla chef var riktigt kul och det var en tid som jag saknar, men under den veckan så han jag göra mycket så som ta mycket intervjuer och vara med och sköta ekonomin.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edvin Sonedahl. Han är född 1990-07-06 så är 31 år gammal. Edvin har haft en bra barndom, han hade både en mamma och en pappa. Hans föräldrar var unga dem var 31 och 32. hans största förebild var hans pappa han var en mekaniker. Han började redan som ung lära sig saker om bilmotorer och hur man lagar dem. Hans pappa drev en egen bilfirma. Den firman hete Sonedahls- bolaget och dem hade en stor omsättning på företaget. Edvin fick vara med ofta på jobbet för att lära sig saker och för att kunna ta över firman när han blev mogen nog. Han fick mycket kunskaper snabbt, han var mycket lätt lärd. Han träffade nästan bara Pappa olof i garaget där han alltid stog och mekade men några bilar. Efter skolan så var han ofta på gymmet med sina vänner.
. När han blev 17 så började han plugga till mekaniker och chef. Han kände snabbt att det här var något för han. Han gillade gymnasiet och lärde känna många nya kompisar. Han tycket skolan var lätt för han hade redan så mycket kunskaper runt mekaniker och chefs biten. Sedan när han hade gått ut ur utbildningen så avgick han pappa som chef så att Edvin kunde ta över. Han älskade sitt arbete och sina kollegor som jobbade där så han var chef i 5 år sedan så var det hans bros tur att ta över men han ville inte sluta med arbetet så han började hos mecco och sedan dess så ar det bara kått bra för Edvin. Edvins 3 starkaste egenskaper är att han är driven, kan ta kritik för att förbättra sig som person/chef och en bra ledar människa.

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 6 timmar om dagen men kanske mer vissa dagar hehe.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart skulle jag göra det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, bara Unvive

Har du läst våra Regler? JA

++Rep skulle förtjäna denna roll väldigt mycket då han har hög RP nivå samt skulle vara roligt att se någon skön mekko som endå kan ta ansvar och sköta staden på ett bra och säkert sätt eftersom att han är en skön och len gragg som gillar babyolja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka