Ej Antagen Abdi rosu | Chef-jobb ansökan [trygghansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdi rosu

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-hansa

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? Jakten44

Ange ditt födelsedatum: 30 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? Första gången var 2021 så varade det till kanske 2022 sen lämnade jag servern ett tag och nu för kanske 2/3 månader sedan så blev jag medlem igen. 11 augusti 2021 var första gången jag blev medlem sen efter min paus blev jag medlem 15 september 2025

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef. Jag har ju varit med väldigt länge på servern så har en del kunskaper, har också varit väldigt högt uppsatt på Aimo park där jag arbeta som P/A och just nu på Mekonomen så är jag ledning. Så har haft jobb där jag varit högt uppsatt och fått ta mycket ledningsjobb så har lite kunskaper av vad som kommer krävas av mig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Tycker det är en extremt smart sak att ha trygg-hansa tycker det gör rp mycket mer verklig. Mina planer med Trygg-hansa är att få dem mera aktiva´, tycker det är väldigt många som ser ner på trygg-hansa pågrund av den inaktivitet arbetet har. Vill få igång det göra en rensing och få in nya aktiva och bra spelare. I framtiden kan jag se att jag fått igång trygg-hansa till att blivit ett aktivt företag som går runt väldigt bra. Tycker också det är ett roligt jobb och gillar att va en person som har mycket ansvar. Trygg-hansa är ju ett völdigt stort jobb på servern så tycker verkligen att företaget skulle behövs en nys dtsrt och få in lite nya aktiva spelare. Har jobbat på trygg-hansa innan så vet hur jobbet fungerar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer kunna va väldigt aktiv då jag slutar skolan fredag och måndag klockan 12 och resten kl 3 så kommer iallafall kunna lägga mellan 3-5 timmar under vardagarna och under helgerna så brukar jag oftast vara hemma så det blir oftast 5 timmar +.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Ej tagit intervju inom tiden du har på dig.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka